Homeopatia, biorezonans i inne takie

31. Data: 2002-04-16 00:27:23

Temat: Re: Homeopatia = leki ekologiczne ? Re: Homeopatia, biorezonans i inne takie
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerzu wrote:

> Polecam ..
kelner ?

32. Data: 2002-04-16 13:00:39

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerzu <n...@j...one.pl> wrote in
news:hrpmbu4bl3aes7k8lqi9pd8n4qh6c2u0uf@4ax.com:

> Polecam http://xox.pl/~zamsz/ jakby ktoś nie znał twórczości
> Expierda ;-)
to zdaje sie taka freudowska pomylka ;-)
Poczytalem i polecam
(zamiast czytania dowcipow ;-)

Pozdrawiam
Darek

33. Data: 2002-04-16 15:21:23

Temat: Re: Homeopatia=leki ekologiczne, biorezonans i inne takie
Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> skonczmy te banaly i ciagle spieranie sie o kase i to wielka kase
> jezeli istnieje ktos kto potrafi leczyc dotykaniem rak, lekami
> elkologicznymi, ziolowymi, homeopatycznymi i potrafi to czynic
> skutecznie , to prawo polskie tego nie zakazuje, ani nie penalizuje
> i taka osoba moze zarabiac ile chce, o ile tylko chorzy zechca placic.

No ale nikt nie potrafi leczyc dotykiem rak i homeopatia! W tym sek. Jesli
nie jest lekarze, to nie ma prawa ani leczyc, ani diagnozowac.

> I nie moze to byc karalne, skoro jest praktykowane w calej Europie.

Polecam ci artykul w ostatnim "Forum" na temat stomatologow w Niemczech.
Jest tam jakas moda na usuwanie zebow i fragmentow szczek, poniewaz sa w
nich "zle energetycznie" punkty, odpowiedzialne z rozne choroby w
organizmie. Ludzie wala do nich drzwiami i oknami, placac ciezka kase za
usuniecie zdrowych zebow i szczek. Mimo, ze jest to Europa, to nie zaufalbym
ich argumentacji.

Piotr Zielinski
www.neurochirurgia.2p.pl

34. Data: 2003-01-15 15:29:22

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przefiltrowanej wody z wskazanych 2 zrodel
> i powie o tym znajomym, zapisujac reakcje, ktora szklanke wybiora.
>
> Zatem uzasadnione jest nazywanie homeopatii ekologiczna medycyna.
> Co wiecej. Podejmowane sa proby homeopatyzowania medycyny
> farmakologicznej, przez podanie choremu np.
> nie calej pastylki aspiryny, a 1/10 czy 1/100 tej pastylki
> albo opisywane juz tutaj zazywanie 1/4 pastylki viagry.
>
> who knows, czy zazycie 1/100 pastylki wiagry nie wzmoze potencji jeszcze
> mocniej ?
> mam putanie co wiec twierdzisz o produktach visionu.ja ich uzywam sa swietne.
wiecej informacji znajdziesz na stronie www.vision-polska.pl
zobacz tez opinie klientow

35. Data: 2003-01-15 16:48:49

Temat: Re: Homeopatia, biorezonans i inne takie
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy uwazasz ze smarowanie skory sterydami przez kilka lat jest sztuka?Ja
uwazam ze wieksza szyuka jest ladne ulozenie kwiatow w wazonie!
Niemcy,Francja,Anglia-sa to kraje gdzie homeopatia sie preznie rozwija,gdzie
istnieja szkoly,katedry uniwersyteckie,gdzie robi sie profesury z
homeopatii,gdzie w koncu lekarze akademiccy podaja i takie i takie leki.Rodzina
krolewska w Anglii leczy sie homeopatycznie.

36. Data: 2003-01-15 20:37:41

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
leki.Rodzina
> krolewska w Anglii leczy sie homeopatycznie.

Teorie o tym że myszy rodzą się z kurzu a wszy powstają z piasku też
znajdowały kiedyś ogromną wiarę, również wśród profesorów i koronowanych
głów. Cóż ciemnota była wówczas królową nauk. Ale dzisiaj jest XXI wiek i
człowiek światły, wykształocny powinien odróżniać bzdury od naukowaych
faktów, szamanów od naukowców, wyłudzaczy pieniędzy od uczciwych ludzi.

37. Data: 2003-01-15 21:32:32

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ciemnota to niestety jeszcze panuje w naszym panstwie.

38. Data: 2003-01-16 07:50:53

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciemnota to niestety jeszcze panuje w naszym panstwie.

To cnota narodowa :-) połaczona z "wartościami"
i pijaństwem. Mówią o nas na świecie "nieprzemakalni" ...
Ale nie mozna sie załamywać; przyjdzie UE, zaorze, i za kilkaset lat moze
bedą tu normalni ludzie :-)

Pozdrawiam
Juanito

reumatolog