Homoseksualizm zapisany w mózgu

61. Data: 2008-06-23 13:36:16

Temat: Re: Homoseksualizm zapisany w mózgu
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście głównym zarzutem naukowców amerykańskich wobec
decyzji APA z 1973 roku jest to, iż NIE była to decyzja naukowa,
lecz polityczna.

--
CB

62. Data: 2008-06-23 13:37:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No to teraz udowadniaj swoje racje, tylko bez cytatów i elaboratów!
> Ja nie muszę.

skądś to znam, heh :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

63. Data: 2008-06-23 13:58:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj o to APA (American Psychiatric Association).

--
CB

64. Data: 2008-06-23 14:01:06

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 15:13:31 +0200, kto: i...@g...pl, co:

> Umykasz od pytania :-)

nie chcę wchodzić w twoje kompetencje autorytetu moralnego ]:->
może dlatego że trudno coś wyciąć żeby nic nie uszkodzić...

65. Data: 2008-06-23 14:03:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak dobrze, że nie wyjeżdża z tekstami nt swoich "wyobrażeń"
o rozmówcy.

Obserwuję u niego _znaczny_ postęp w tym względzie. ;D

--
CB

66. Data: 2008-06-23 14:15:01

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jun 2008 14:01:06 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 15:13:31 +0200, kto: i...@g...pl, co:

> nie chcę wchodzić w twoje kompetencje autorytetu moralnego ]:->
> może dlatego że trudno coś wyciąć żeby nic nie uszkodzić...

Nie przypuszczałam, że sprawiłam na Tobie choćby nikłe wrażenie autorytetu
moralnego - to zbyt wiele w stosunku do tego, na co liczyłam w zwykłej
rozmowie, gdzie się wymienia i prezentuje poglądy, nie będąc w stanie
nikomu niczego narzucić. Ma się tę charyzmę ;-PPP

67. Data: 2008-06-23 14:20:39

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 15:26:18 +0200, kto: cbnet, co:

> Jednym z powtarzających się argumentów zwolenników uznawania homos za
> zaburzonych/chorych psychicznie są parady homos... organizowane w
> Europie.
> Zdaniem naukowców amerykańskich takie parady gejowskie obrazują ponad
> wszelką wątpliwość, że homos to ludzie z zaburzeniami psychicznymi,
> zaburzeniami tożsamości płciowej, o wyjątkowo silnych skłonnościach
> do sięgania po środki odurzające, oraz z zaburzeniami zdolności
> społecznych.

organizowanie parad jakby przeczy tej ostatniej tezie.
całość kojarzy mi się jakoś z wersją oficjalną faktów.
jako mało zorientowany mam jedynie hipotezę istotnej
alienacji i wynikającej z niej silnej identyfikacji
zarówno z podobnymi sobie, jak i ze swą seksualnością,
jako wartością przez innych podważaną.
osobiście za chorych uważałbym prędzej biseksualistów

68. Data: 2008-06-23 14:22:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie załamuj. :)

69. Data: 2008-06-23 15:08:52

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 16:15:01 +0200, kto: i...@g...pl, co:

> [...]
> liczyłam w zwykłej rozmowie, gdzie się wymienia i prezentuje
> poglądy, nie będąc w stanie nikomu niczego narzucić. Ma się tę

nom, chitry pomyślunek

--
http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,45226929,122712520
,5251678,0,forum.html

70. Data: 2008-06-23 15:17:12

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Mon, 23 Jun 2008 16:22:24 +0200, kto: cbnet, co:

> Nie załamuj. :)

nie robię za adwokata tej grupy interesu, ale te argumenty są
mz jakieś takie kiepskawe

Jeszcze raz!!!
grzebie się w starych zdjęciach
cel - leo. do ataku!