Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Horokopy, czyli dlaczego nieracjonalne może być całkiem sensowne Re: Horokopy, czyli dlaczego nieracjonalne może być całkiem sensowne

Re: Horokopy, czyli dlaczego nieracjonalne może być całkiem sensowne

From: "elGuapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Horokopy, czyli dlaczego nieracjonalne może być całkiem sensowne
Date: 4 Oct 2006 02:08:48 -0700

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message
news:efu82e$hb9$1@amigo.idg.com.pl...

> To po cholere jeszcze raz pytasz, skoro nie chcesz uslyszec odpowiedzi,
> ktora zreszta raz juz uslyszales?

To było pytanie retryczne.
<no sarkazm>
Jak mniemam za tę nieumiejętność wychwytywania pewnych aluzji, czy
sztuczek erystycznych odpowiada zespół Aspergera, bo nie pierwszy raz
okazujesz rozbrajającą nieumiejętnośc 'czytania między wierszami',
dość IMHO przejrzystego dla przeciętnie inteligentnego bywalca psp.
</no sarkazm>

> Ja nic nie sugeruje. Ty przemawiasz sam za siebie - jestes
> "homoniechetny", nie chcesz by Twoje dziecko mialo okazje ogladac gejow
> w swojej szkole i w mediach.

Ja chcę, aby moje dziecko dowiedziało się ode mnie kim są geje i
jak powinno się do nich odnosić w momencie i w sposób w jaki ja
uznam za najstosowniejszy - aż tyle.
Państwo nie powinno obecności gejów do szkół ani wspierać
(http://tinyurl.com/fh636), ani sabotować - to suwerenne szkoły, w
porozumieniu z radami rodziców, powinny decyzję o ewentualnym
zaznajomieniu uczniów z działaczami organizacji gejowskich, jego
czasie i sposobie indywidualnie podejmować, bez żadnych nacisków ze
strony MinEdu w tę, czy inną stronę.
Moja homoniechęć bierze się z lewakoniechęci, a nie z uprzedzeń
seksualnych.
Geje to tylko kolejne lewactwo stojące w długiej kolejce chętnych do
narzucania czegoś tam społeczeństwu ... za pieniądze tegoż
społeczeństwa, ma się rozumieć - jak to lewactwo ma wpisane w swój
kod genetyczny, bo przecież lewactwo (a właściwie wszyscy politycy
wogóle) nie dysponuje niczym, czego by nam wcześniej nie zabrało.
Geje wzbudzają we mnie niechęć polityczną, a nie seksualną ... aż
dziwne, że do tej pory tego nie zrozumiałeś, choć z drugiej strony
burzyłoby to wyssany z mlekiem Michnika stereotyp zaściankowego
homofoba zakonspirowanego homoseksualisty, wypierającego się swojego
homoseksualizmu (ergo świętoszkowatego hipokryty), więc niec
dziwnego, że to wypierasz (trudno się przecież rozstać z
wytresowanymi nawykami).

> Nie chrzan. Gdzie niby wytykam Ci "ukryte intencje"?

Dokładnie w przytoczonym przeze mnie fragmencie - po cóż niby innego
go przytaczam?
Piszę od zawsze, iż najbardziej pożądanym przeze mnie rozwiązaniem
jest możliwość gotowania sobie mnóstwa różnych zupek przez tych,
ktorzy podzielają ten sam smak (zaś - podobnie jak w przypadku
ewolucji - rzeczywistość rozstrzygnie które z owych zupek się
upowszechnią, a które zanikną), zamiast przymusu partycypowania w
konsumpcji przyrządzonej przez państwo zupki wspólnej.
Ty zaś wyraźnie sugerujesz, że to tylko parawan - zasłona dymna, za
którą tak na prawdę skrywa się totalniak przebierający nóżkami z
chęci doprawiania zupki wspólnej, a więc i miłośnik istnienia
zupki wspólnej, bo przecież bez jej istnienia trudną ją doprawiać.
Nie - ja doprawiam zupkę wspólna, bo jestem do jej konsumowania de
facto zmuszony. Ponieważ państwo odbiera mi skromnie szacując ok
połowy zarobionych przeze mnie pieniędzy (http://tinyurl.com/qwybf),
więc nie stać mnie na luksus niekonsumowania zupki przyrządzonej
przez państwo i gotowania sobie zupki własnej z tego, co łaskawie
państwo mi pozostawia.

> No i? A u mnie nie bylo ani slowa o tym, ze tam bylo cos o gejach.

3 linijki powyżej.

EG