Horyzont zdarzeń.

61. Data: 2012-09-29 21:20:56

Temat: Re: Horyzont zdarzeń.
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
news:50672f80$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

> Wole se przejrzec program TV i wybrac serial o zombiaczkach, niz smietnik
> ogladac.

Wlasnie sie zaczal na TVP1 kolejny odcinek. :)

62. Data: 2012-09-29 21:31:36

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:20, Veronika pisze:

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w
> wiadomości news:50672f80$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

> Wlasnie sie zaczal na TVP1 kolejny odcinek. :)

A se włączyłem, bo nie wiem, o co biega :)

63. Data: 2012-09-29 21:33:42

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> A se włączyłem, bo nie wiem, o co biega :)

To se ogladaj. Tylko sie nie boj. :)

64. Data: 2012-09-29 21:45:29

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 23:31, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

ada.pl...

> A se włączyłem, bo nie wiem, o co biega :).

Ten film obejrzyj, niezawiedzisz się.

To http://www.kinomaniak.tv/film/Daleko-od-nieba/35392

65. Data: 2012-09-30 06:15:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-29 23:45, obywatel Nemezis uprzejmie donosi:

Dobry.

qr.a

66. Data: 2012-09-30 07:17:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:31, zażółcony pisze:

> A se włączyłem, bo nie wiem, o co biega :)

Tytułem wstępu możesz przejrzeć wątek, w którym z medeą rozmawialiśmy o
gatunku "survival horror":

"Chiron pragnie byc moim ojcem "

Stalker, nie, tytuł wątku nie rozpoczął tej dyskusji ;-)

67. Data: 2012-09-30 07:23:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:20, Veronika pisze:

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w
> wiadomości news:50672f80$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

> Wlasnie sie zaczal na TVP1 kolejny odcinek. :)

A ja znów przegapiłam.
Oglądałam "Listonosza..." na TCM.

Ewa

68. Data: 2012-09-30 15:44:12

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 08:15, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2012-09-29 23:45, obywatel Nemezis uprzejmie donosi:

2

> Dobry.
>
> qr.a
> --
> Młodość musi się wyszumieć, starość musi się wypalić.

No widzisz, dokładnie widzimy amerykę lat końca piędziesiątych i sen
amerykański w który homo to choroba, a czarni to nie ludzie i
konsekwencje ukrywania homo, co powoduje zniszczenie rodziny, a jej
jako białej zabrania miłości z czarnym. To chyba lepsza rola Julian
Moor.

69. Data: 2012-09-30 17:54:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 09:23, medea pisze:

> A ja znów przegapiłam.
> Oglądałam "Listonosza..." na TCM.

Koniecznie zrób sobie podbudowę pod III sezon, bo w komiksie to co teraz
nadejdzie w tym nowym sezonie było IMO najmocniejsze w całej serii.
Ciekaw jestem jak to pokażą. (Nie?)stety telewizja ma swoje ograniczenia
- serial jest trochę jednak "ugrzeczniony", nie może przekroczyć pewnych
granic. No i faktem jest, że w porównaniu do komiksu serial jest
prowadzony inaczej (tzn. fabuła się zasadniczo różni, choć bohaterzy
dochodzą do podobnych punktów węzłowych)

Stalker

70. Data: 2012-10-01 20:26:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 23:14, Andromeda pisze:

> Prometeusza trzeba obeżeć, bo bez tego filmu nie ma co mówić ,jestem
> człowiekiem współczesnym, traci się treść, która odciśnie się na
> ludziach. To chyba po gladiatorze i helikopter w ogniu kolejne duże
> dzieło R. Scott.

Z tą nowoczesnością to bym tak nie szalał, chyba że masz obejrzane do
kompletu wszystkie części Obcego, z ósmym pasażerem Nostromo na czele.

Stalker, trzeba znać zakończenie historii, żeby zainteresować się jej
początkiem ;-)

100 milionów dolców
Solidarność kobiet.
W zdrowym...