Hurtownia z żarówkami energooszczędnymi w Warszawie

1. Data: 2010-04-26 13:18:36

Temat: Hurtownia z żarówkami energooszczędnymi w Warszawie
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ponieważ na cały dom doliczyłem się kilkudziesięciu sztuk chciałbym
kupić w jakimś tanim miejscu, raczej jakieś solidne (markowe) egzemplarze.

Możecie mi polecić miejsce ?

KJ

2. Data: 2010-04-26 21:35:13

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-26 15:18, KJ Siła Słów pisze:

> KJ

Tylko allegro, taniej nie kupisz w żadnym sklepie. Ja ostatnio znalazłem
philipsy i osram - odpowiednik 100W, w sklepie i były po 5,5 zł, ale to
nie było w DC.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2010-04-29 07:42:16

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To sobie przeczytaj:
http://tinyurl.com/ya669g7
Jacek

4. Data: 2010-04-29 21:08:45

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> To sobie przeczytaj:
> http://tinyurl.com/ya669g7

to ze grupa w nazwie ma _PL_ nic ci nie podpowiedzialo ?
zastanow sie nastepnym razem zanim jakas glupote napiszesz

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2010-05-01 10:50:24

Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od czasu do czasu trafiają się dobre oferty w marketach (Makro Cash,
Castorama, Platforma), ale człowiek nie jest w stanie tego śledzić na bieżąco.
Hurtownie to przykładowo Alfa (ul. Elbląska, czynna do g. 16) lub Grodno
(Wola i Bielany, dość drogo).

W Makro stale mają tanie w takich zółtych pudełkach z czarnymi napisami po
chyba 9,90 zł produkcji to jest Osram, ale jak dla mnie mają kiepską barwę
światła, przez kilka lat technologia poszła nieco do przodu.

Jeśli masz neonówki w wyłącznikach to unikaj Philipsa, bo wtedy mrugają, a
Osram nie mruga.

-----

6. Data: 2010-05-02 07:11:14

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-01 12:50, 666 pisze:

> Jeśli masz neonówki w wyłącznikach to unikaj Philipsa, bo wtedy mrugają, a
> Osram nie mruga.

Już to chyba naprawili, mam philipsa oraz podświetlane wyłączniki i jest
cacy, tzn. świetlówki nie świecą jak "nawiedzone przez ducha".
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

7. Data: 2010-05-04 05:43:58

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie każdy musi znać piękny (i precyzyjny;-) język Goethego).
http://tinyurl.com/35r928q
Tu masz tłumaczenie z automatu. Nie jest może najpiękniejsze, ale dla
ignoranta powinno wystarczyć.
Jacek

BankModeli3d.pl - zmiany w serwisie
Uszczelniacz do instalacji wodnej