Uszczelniacz do instalacji wodnej

1. Data: 2010-04-26 08:11:05

Temat: Uszczelniacz do instalacji wodnej
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam gdzies w instalacji wodnej maly przeciek. Po zakreceniu zaworu
glownego w ciagu kilku godzin cisnienie spada mi do zera. Czy jest jakis
srodek, ktory mozna wpuscic do instalacji w celu jej uszczelnienia? Cos
w stylu uszczelniacza do chlodnic samochodowych. Instalacja zrobiona z
miedzi.

2. Data: 2010-04-26 11:23:37

Temat: Re: Uszczelniacz do instalacji wodnej
Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

majer pisze:
> [...]
> srodek, ktory mozna wpuscic do instalacji w celu jej uszczelnienia? Cos
> w stylu uszczelniacza do chlodnic samochodowych. Instalacja zrobiona z

Nie wydaje mi się aby taki środek istniał - chciałbyś potem to wypić w
herbacie?
Doprecyzuj co rozumiesz pod pojęciem "ciśnienie spada do zera" masz
zapięty ciśnieniomierz w instalacji i jego obserwujesz?

Pierwsze posprawdzaj wszystkie "zewnętrzne" elementy instalacji(wężyki,
zawory, baterie) a w szczególności spłuczki do WC. Pozakręcaj zawory
przy wszystkich odbiornikach i przeprowadź tą próbę jeszcze raz.
Jak nic nie znajdziesz to bez rycia się nie obędzie.
To ile będziesz musiał kuć zależy od tego jak jest instalacja
poprowadzona, może dało by się podzielić instalacje na jakieś fragmenty,
tak aby zawęzić trochę obszar. Na początek najłatwiej chyba będzie
podzielić na ciepłą i zimną wodę.
Później chyba by było trzeba doinstalować zawory i dzielić instalacje
dalej. Postępować tak aż wytupujesz wystarczająco krótki odcinek i go
wymienić.
Każdy z tak wyizolowanych odcinków należało by przetestować pod
ciśnieniem. Jednak ciśnienie sieci wodociągowej może się okazać zbyt
małe, wypadało by się w kompresor wyposażyć
Może się okazać że taniej i łatwiej było by zrobić nową instalacje.

Proponuje abyś z tym problem udał się na pl.misc.budowanie, tam więcej
fachowców się udziela.

3. Data: 2010-04-27 21:54:31

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
> srodek, ktory mozna wpuscic do instalacji w celu jej uszczelnienia? Cos
> w stylu uszczelniacza do chlodnic samochodowych. Instalacja zrobiona z

W instalacji wodnej??? woda jest malo ściśliwa - niewielka nieszczelność
kranu wystarczy żeby ciśnienie spadło. Chyba, że masz instalacje z
hydroforem - może trzeba powietrza dopompować?

MaW

Koszt remontu mieszkania.
Jak się pozbyć starej pralki
grzejąca lodówka