Hydroksyzyna

1. Data: 2003-01-24 17:32:30

Temat: Hydroksyzyna
Od: "fruityy" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy hydroksyzyna dziala oslabiajaco na organizm??I czy moze powodowac
jakies skutki uboczne??

2. Data: 2003-01-25 18:27:57

Temat: Re: Hydroksyzyna
Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

fruityy w wiadomości <b0rtse$p2u$2@news.tpi.pl> napisał/a:
> Czy hydroksyzyna dziala oslabiajaco na organizm??I czy moze powodowac
> jakies skutki uboczne??

Hydroksyzyna i jej działania niepożądane:
Zazwyczaj sš niewielkie i przemijajšce. Działanie cholinolityczne:
suchoœć błony œluzowej jamy ustnej. Ze strony OUN: osłabienie, zawroty
głowy, sennoœć, męczliwoœć, czasem nudnoœci, zatrzymanie moczu,
patologiczne pobudzenie, niezbornoœć ruchów, drżenia ršk (zwykle po
większych dawkach niż zalecane). Sporadycznie tachykardia, skórne
odczyny uczuleniowe, zaburzenia hemopoezy z małopłytkowoœciš i
zaburzenia krzepnięcia. Lek upoœledza zdolnoœć koncentracji, nie
stosować u osób kierujšcych pojazdami lub obsługujšcych maszyny. Podczas
leczenia nie należy pić napojów alkoholowych.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

3. Data: 2003-01-25 18:29:43

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow Peril w wiadomości <MPG.189cf59436926bd99896f1@localhost>
napisał/a:

> [...]
> stosować u osób kierujšcych pojazdami lub obsługujšcych maszyny. Podczas
> leczenia nie należy pić napojów alkoholowych.

Znowu nie napisałem, że są to tylko możliwe działania niepożądane i że
nie muszą wcale wystąpić i na pewno nie występują wszystkie na raz.\
:-)

--

zator w mlodym wieku
Jak wyprostowac plecy?