I Bóg stworzył...

91. Data: 2011-09-02 16:30:23

Temat: Re: I Bóg stworzył...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 18:04, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> seksuologia to nie ideologia. To nauka. Czesc medycyny.

Niby tak.

> Swiatopogladu mozna uczyc w domu.
> Biologii tez ucza w szkole. Czemu wiec nie seksuologii.

Wiesz, ja się obawiam np. takich absurdów:

http://www.rp.pl/artykul/32,710114-Francuski-spor-o-
plec-w-podreczniku.html

Ewa

92. Data: 2011-09-02 16:33:23

Temat: Re: I Bóg stworzył... - o ślubowaniach na całe życie.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 17:06, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> Realne jak najbardziej. Jakaś firma pośrednicząca w zatrudnianiu
> pracowników do pracy w Niemczech na ankietach umieściła obowiązkowy
> punkt nt. wyznania. Ponad 90% zadeklarowało się jako katolicy. Kiedy
> przy okazji pierwszej wypłaty okazało się że jest to równoważne z
> kilkuprocentowym Kirchensteuer większość podobno nie wytrwała w wierze.

To jest dobre rozwiązanie na finansowanie kościoła. Jednak to nie
zmienia mentalności.

Ewa

93. Data: 2011-09-02 16:43:27

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony"

> Było od razu mówić że to kompleksowa terapia ;)

Ha ! Kompleksowa, grupowa - co sobie zamarzysz :)
Ja sobie właśnie zamarzyłem terapię 'oswajania z ryzykiem
wykrycia placebo'.
Robisz pistolecik-rewolwer do czopków, napychasz
bębenek donkami i kaczorkami, ale wtykasz jednego napierałka.
Wstrzeliwujesz pacjentowi kładziesz spać i życzysz
kolorowych snów :)

94. Data: 2011-09-02 16:43:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3r0ar$dle$2@news.onet.pl...

> Niby tak.

> Wiesz, ja się obawiam np. takich absurdów:
>
> http://www.rp.pl/artykul/32,710114-Francuski-spor-o-
plec-w-podreczniku.html

powiem Ci tak- sa rozni ludzie na swiecie, o roznej seksualnosci. I takim
kims moze byc
Twoje dziecko. Trzeba do tego podejsc normalnie a nie jak najezony jez.
Tylko dlatego, ze
jakis swiatopoglad skresla czlowieka i jego seksualnosc w dwie proste na
papierze kategorie.
Czy to absurd? trudo powiedziec. Na pewno jesli trafi na swiatopolad nie ma
mowy o dyskusji.
A ludzie o roznym poczuciu seksualnosci beda miec wciaz ciezkie zycie.
Jestem za nauka. Nie za
swiatopogladem. Niech sie kosciol, czy inne swiatopogladowe ugrupowania nie
wtracaja- bo problem
jest ludzki. I to ludziom z ich problemami trzeba pomoc. A nie pomoc
swiatopogladowi.

i.

95. Data: 2011-09-02 16:46:01

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> Robisz pistolecik-rewolwer do czopków, napychasz
> bębenek donkami i kaczorkami, ale wtykasz jednego napierałka.
Oczywiście w tym miejscu (na zapleczu) dokonujesz zamaszystego
zakręcenia bebenkiem. To nie jest terapia 'co mnie nie zabije to
mnie wzmocni', wstrzeliwujemy tylko jednego czopka :)

96. Data: 2011-09-02 16:49:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 18:43, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> ugrupowania nie wtracaja- bo problem
> jest ludzki. I to ludziom z ich problemami trzeba pomoc. A nie pomoc

Ale to, co prezentujesz, to też jest jakiś światopogląd. Od niego się
nie uwolnisz, choćbyś nie wiem, jak chciała.

Ewa

97. Data: 2011-09-02 16:53:43

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3r1ep$i6p$2@news.onet.pl...

plec-w-podreczniku.html

> Ale to, co prezentujesz, to też jest jakiś światopogląd. Od niego się nie
> uwolnisz, choćbyś nie wiem, jak chciała.

jaki swiatopoglad??

i.

98. Data: 2011-09-02 17:20:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 18:53, Iwon(K)a pisze:

> jaki swiatopoglad??

Taki pogląd na świat, że należy inny światopogląd oddzielić od twojego
światopoglądu i żeby ten drugi Ci w drogę nie wchodził...

Stalker, mówią na to laicyzm np.

99. Data: 2011-09-02 17:34:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> Taki pogląd na świat, że należy inny światopogląd oddzielić od twojego
> światopoglądu i żeby ten drugi Ci w drogę nie wchodził...
>
> Stalker, mówią na to laicyzm np.

Szkola swiecka chyba jest laicka.....

i.

100. Data: 2011-09-02 17:37:46

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie wtracaja- bo problem
> jest ludzki. I to ludziom z ich problemami trzeba pomoc. A nie pomoc

hehe, jesli twierdzisz, ze jestes za nauka, a uwazasz seksualnosc i
swiatopoglad za jakies stale, to twoje dzici beda mialy znakomite
szanse, zeby sie wykoleic i byc np. homo, poniewaz - to chyba zbyt
oczywiste, zeby to uzasadniac.

Siła rażenia psp... -owania.
odrobina raju
autonomia czy egoizm