I co by tu wybrać ??

1. Data: 2001-07-03 06:58:06

Temat: I co by tu wybrać ??
Od: "Jarek" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ardo, Amica, Zanussi, Brandyt, Candy, Elektrolux, .........
Jaką lodówkę wybrać? Wysokość 170-180cm. Może grupowicze podzielą się swoją
wiedzą oraz uwagami z użytkowania. Podoba mi się Brandyt, widziałem
efektownie wykończony model, kl. A, ale cena 2300 trochę duża.
Co by tu wybrać żeby nie przepłacić i być zadowolonym?? a czego na pewno nie
tykać i mijać z daleka :)

pozdrawiam i liczę na pomoc w tym trudnym wyborze

1. Data: 2001-07-03 07:21:37

Temat: Re: I co by tu wybrać ??
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Polar! Działa cicho i skutecznie no i bezawaryjne

1. Data: 2001-07-03 14:09:49

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hrqct$4up$...@h...uw.edu.pl...
> Ardo, Amica, Zanussi, Brandyt, Candy, Elektrolux, .........

Bezapelacyjnie Polar !

J.

1. Data: 2001-07-04 07:38:30

Od: "Aga B." <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hrqct$4up$...@h...uw.edu.pl...
> Ardo, Amica, Zanussi, Brandyt, Candy, Elektrolux, .........
> Jaką lodówkę wybrać? Wysokość 170-180cm.

Ja mam od 5 lat Polar CZ 250, szczerze polecam, cicha, obszerna, i odmrazac
zbyt czesto nie trzeba (do tej pory chyba trzy razy:)

Agnieszka

1. Data: 2001-07-04 10:05:35

Od: "Darek Kaczyński" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

> Co by tu wybrać żeby nie przepłacić i być zadowolonym?? a czego na pewno
nie
> tykać i mijać z daleka :)
>
> pozdrawiam i liczę na pomoc w tym trudnym wyborze

zdecydowanie Polar -

mam druga (wliczajac stara rodzicow ktora dostalem na nowa droge zycia) i
jeszcze sie nie zdarzylo, zeby przestala dzialac - nawet ta, ktorej pozbylem
sie ze starosci nia byla zepsuta, tylko mocno sfatygowana

poza tym polar ma rozwiazania, po ktorych widac lata praktyki w
projektowaniu - np polki o regulowanej wysokosci i latwe do mycia (wbrew
pozorom, nie wszystkie firmy tego pilnuja!)

swietny serwis (w Poznaniu), choc mialem z nim do czynienia przy
drobiazgach - ale czesto wlasnie to jest problemem - np nie da sie kupic
plastikowego uchwytu

poza tym w przypadku Polaru, placisz tylko za towar, nie za nachalna
reklame - wiec za porownywalna cene dostaniesz lepszy produkt

pozdrawiam

Darek Kaczyński

Zajrzyj:

http://www.naszemiasto.pl

http://www.gratka.pl

1. Data: 2001-07-04 13:57:51

Od: "mia" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> tykać i mijać z daleka :)
>
> pozdrawiam i liczę na pomoc w tym trudnym wyborze

mam ten sam problem :-)
a czy wiecie coś na temat Gorenje - czarne boki "nierdzewny " przód, szer.
60 cm, wys do 150cm. na folderku bardzo ładna choćcena trochę boli :-/
~2500zł
więc jeśli wydam tyle kasy to wole nie mieć kłopotów z działaniem i ew.
serwisem.
jakies pozytywne opinie użytkowników ?
albo czy polar robi swe cuda w wersji nierdzewnej ?
pozdrawiam,
maja

1. Data: 2001-07-05 15:34:42

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim zwróćcie uwagę na kalsę energochłonności - im wyższa tym
niższe rachunki za prąd. Najlepsza poczywiście jest klasa A, ale może byc
też i B. Niższych nie polecam. Czy często korzystacie z zamrażarki? Jęsli
czasem jest pusta, warto mieć dwa agregaty i wtedy zamrażalnik się wyłącza.
Dobry jest system "no frost", brak oblodzenia. W części zamrażalnikowej
powinny być szuflady, a nie otwierane drzwiczki.
Dobrą lodówkę można kupić już od 1600 - 1800 zł.Jeśli do zabudowy to więcej.
Mozna też poszukać w salonach z przeceną, gdzie np. rysa na boku lodówki
obniża jej cenę o kilkaset zł. W Wa-wie można znaleźć taki sprzęt przy
salonie wzorcowym Euro na ul. Bema.

--
Edyta Szajnóg

Użytkownik "mia" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> serwisem.
> jakies pozytywne opinie użytkowników ?
> albo czy polar robi swe cuda w wersji nierdzewnej ?

intrakt?
Instalacja telefoniczno/informatycz na w domu
uwaga MIREX (Wwa)!
Geberit
mozaika, parkiet, panele ???