uwaga MIREX (Wwa)!

1. Data: 2001-07-02 14:19:45

Temat: uwaga MIREX (Wwa)!
Od: "Witek K." <w...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,

napisalem tego posta nie po to, zeby w jakis sposob wpedzic wlasciciela
firmy w klopoty, ale zeby ostrzec Was - potencjalnych klientow. Ale do
rzeczy:

Pod koniec zeszlego roku postanowilem zabudowac swoja kuchnie meblami. Po
przejrzeniu kilku ofert zdecydowalem sie na firme MIREX, siedziba ul.
BLEKITNA 111 w Warszawie. Umowilem sie z przedstawicielem, ktory wzbudzil
moje zaufanie. Uzgodnilismy projekt zabudowy kuchni (ze wzgledu na
"niekonwencjonalne" uksztaltowanie kuchni, wszystkie meble mialy byc
zrobione "na miare") oraz cene, ktora miescila sie w sredniej rynkowej.

W grudniu 2000 r. podpisalismy umowe, zgodnie z ktora kuchnia miala byc
gotowa na koniec STYCZNIA 2001 r.

I od tego momentu zaczely sie schody...

Fronty do szafek kuchennych, ktore przywieziono W POLOWIE STYCZNIA, nie byly
tymi, ktore zamowilem. Na nowe fronty czekalem 3 tygodnie. Panowie z MIREXa
weszli z wlasciwymi frontami dopiero w POLOWIE LUTEGO. Prace szly
slamazrnie. A szerokosc kuchni wynosi zaledwie 3 m dlugosci!
Mimo ze czas lecial, panowie z MIREXu przychodzili coraz rzadziej.
W koncu doszlo do takiej sytuacji, ze musialem wydzwaniac do firmy, zeby
laskawie przyslala monterow by dokonczyla ten bajzel jaki zostawili!
Umawialem ich np. na sobote, dostawalem potwierdzenie, ze przyjda... i NIE
przychodzili!!! Tak bylo kilka razy!!! Skandal i totalny brak poszanowania
klienta.
Nie pomagaly zadne telefony, skargi, grozby i szantaze.

W koncu w POLOWIE CZERWCA, czyli niemal 5 MIESIECY PO TERMINIE ustalonym w
umowie zakonczono montaz kuchni.

Moje niemile doswiadczenia z firma MIREX zainspirowaly mnie do tego, żeby
ostrzec innych w kontaktach z ta firma.

pozdrawiam, zyczac trafniejszych wyborow od moich :))
Witek

1. Data: 2001-07-02 16:33:29

Temat: Re: uwaga MIREX (Wwa)!
Od: "JanKo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umowie zakonczono montaz kuchni.
>
> Moje niemile doswiadczenia z firma MIREX zainspirowaly mnie do tego, żeby

1. Czy zaplaciles im cala naleznosc przed wykonaniem zlecenia?
2. Jezeli nie, to czy dostales upust za nieterminowe wykonanie uslugi?

JanKo

1. Data: 2001-07-03 07:30:10

Od: "Witek K." <w...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ad.1. nie. zaplacilem im zaliczke na poczatek (20%) a pozniej doplacalem w
miare postepu prac. kiedy zorientowalem sie, ze sa bardzo niesolidni,
przestalem w ogole placic (dostali wtedy polowe umowionej kwoty).
Ad.2. tak, wzburzony i niezadowolony szef zaproponowal 5% upustu od
umowionej kwoty (sic!). poniewaz ponioslem koszty halogenow (te ktore mi
zaproponowali byly beznadziejne i musialem kupic we wlasnym zakresie), upust
ten wyszedl smiesznie niski (rzedu kilkudziesieciu zlotych).
Witek

1. Data: 2001-07-03 12:52:22

Od: "Marek Chomej" <h...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze jest w umowie zawrzec punkt o karach umownych z tytulu nie wykonania
roboty w terminie lub cos takiego

Witek K. napisał(a) w wiadomości: <9hpvvl$962$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-07-03 15:02:47

Od: "Witek K." <w...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, teraz to juz zadnemu "fachowcowi" nie przepuszcze umowe bez kar.
Witek

Geberit
mozaika, parkiet, panele ???
malowanie swiezych tynkow