Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

Data: 2008-01-18 19:09:20
Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: "Tor_pan" <o...@m...org>

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl>

> Masz się czym zachwycać... To co zauważyłeś oznacza dla Ciebie, że są na
> tej grupie ludzie którzy ewidentnie prowadzą grę na kilka frontów - to z
> góry wyklucza szczerość.
> Bardziej szczerych ludzi znajdziesz już prędzej na forum użytkowników
> linuksa.
>
> Pozdrawiam zasmucony
> Marcin

Skąd taki pesymizm Marcinie ?
Ja tu nie szukam szczerości ...zresztą w Necie nie szukam go
nigdzie. Kontakt jest wtedy jak patrzysz w oczy innej osobie,
czujesz jej "rytm pulsu" i masz wewnętrzne przeświadczenie
że wszystko co mówi jest zgodne z "tym pulsem".
Nie przyśpiesza oddechu, ma ustabilizowane ruchy i brak
efektu "odwracania oczu " ...nie o tym miało być.
Ja tą grupę postrzegam jako kilka ciekawych osób .
Towarzyskich, nieco samotnych i najczęściej niedocenianych.
Pomijając wysuniętą "pikietę kościelną" jak na każdej grupie.
No i jeden idiota z niedorozwoejm emocjonalnym ...jak dotąd
prawdopodobnie przez nikogo nie aprobowany.
Samo życie !
"Uszy do góry"
A jak pobędę jeszcze kilka (naście) dni co odkryję ?
centurion