Re: I po raz trzeci

Data: 2015-11-11 16:18:10
Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:n1v2su$tn9$1@news.icm.edu.pl...

> I żyli długo i szczęśliwie.

Tych katolików, którzy rzeczywiście zgadzają się w 100% z doktryną
i teologicznymi tezami katolicyzmu mogę policzyć na palcach jednej
ręki. Zdecydowana większość ludzi, którzy podają się za katolików
wcale nie jest ani szczęśliwa z tym swoim katolicyzmem ani też
nie praktykuje katolicyzmu i robi wszelkie możliwe wykręty aby
robić to co się chce a nie to co nakazuje doktryna. Dla przykładu,
zainteresuj się ile w Polsce, rzekomo w ponad 97% katolickiej
sprzedaje się rocznie prezerwatyw. Jestem pewny że te 3%
niekatolików normy w kondomach za resztę nie wyrabiają :-)

> Nie do końca mnie zrozumiałeś.

Mam nadzieję że nie obwiniasz wyłącznie mnie za to nieszczęście? ;-)

Ale, czy wyznajesz religię swoich rodziców i dzadków?
Czy rzeczywiście, tak jak piszesz, "wybrałaś" swoją?