I po raz trzeci

691. Data: 2015-11-12 08:56:14

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n20iib$9l4$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:5643c6c8$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

>imaginacja - Phoenix - parmigiano
>wyobraźnia - Feniks - parmezan

Znów cię matołku muszę poprawiać.

Phoenix - parmigiano
imaginacja - wyobraźnia - Feniks - parmezan

692. Data: 2015-11-12 08:56:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

>Mam wrażenie, że wycofujesz się w ciekawych partiach
>rozmowy

Dokładnie to samo u ciebie zauważyłem.

693. Data: 2015-11-12 09:46:06

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat wrote:

> I za chwilę napiszesz, że na poczekaniu wymyślona bajeczka cię nie
> satysfakcjonuje...

Zaryzykuj. I nie mierz mnie swoja miarą.

> Skoro wyszło tyle linijek, to najwyraźniej tyle linijek było potrzebne,
> abyś zrozumiał o co mi chodzi.

A wystarczyło wprost na pytanie:"Ale to chyba nie wyznawcy przeważającej w
PL religii?" odpowiedzieć...

> Współczesność jest częścią historii.
> Rozmawiamy o tym, że warto wyciągać wnioski z historii i w tym sensie
> "przedawnianie" zbrodni to idiotyzm.

Tyle, że historia pozostanie historią, a przez parę setek lat świat nieco
się zmienił. A ty chcesz przypisywać historyczne fakty do współczesnych
czasów.

> Mają taki sam szacun do innowierców, jaki i wy macie do innowierców.

Serio? Muzułmanka może wyjść za chrześcijanina? Chrześcijanka poślubia
muzułmanina na takich samych prawach, jak muzułmanka?

> Tak czy inaczej, im bardziej będziecie uzależniać państwo od norm
> religijnych, tym szybciej marnie skończymy.

Tak się zastanawiam, dlaczego zwracasz się do mnie per "wy"?

> Skup się. Marna perspektywa zarówno przede mną jak i przed tobą :)
> Ja proponuję rozwiązanie, dzięki któremu _obaj_ mamy szansę na
> odroczenie terminu.

Tak ci się tylko wydaje.

> Hasła na dziś:
> obraza uczuć religijnych
> fundusz kościelny (tak, kara finansowa to też kara)

Słabo.
Zgodzę się z tobą, że obraza uczuć religijnych to jest naciąganie.
Ale pytanie było o kary za "religię inna niż słuszna".
Kto skazuje na fundusz kościelny?
Czy masz na myśli finansowanie z podatków?
To w takim razie taka sama kara, jak utrzymywanie Muzeum Historii Żydów.

> resztę przykładów znajdziesz samodzielnie
> Źródła dasz radę wyszukać sam, czy też mam pokazać palcem?

> To nie była teza.

Aha.

> Dać komuś odpisać pracę domową to żadna pomoc.
> Mogłeś poświęcić 3 sek i sam znaleźć. Dlaczego ja mam poświęcać na lenia
> swoje 3 sekundy?

Nie musisz, tak samo jak nie musisz rozumiesz zdania "nie chcesz, to nie"?

> Kłamiesz.
> Gdybyś był ciekawy to sam byś poszukał. Ja rozumiem, że nie każdy trzyma
> w domu na półce aktualny KK i inne ustawy, ale internet masz.

Nie mierz mnie swoja miarą.
Moja ciekawość nie była na tyle silna, żeby szukać dowodów na twoje wymysły.

> Raz zapodałem ci "moje źródło" to je zakwestionowałeś.
> Jak sam znajdziesz, to przynajmniej kłamstwa mi nie zarzucisz. I żołądek
> będziesz miał zdrowszy.

> Masz rację. Skoro w TV Trwam nie podali, to pewnie nie ma.

Żyłka ci pęknie.

> Dzieci taką zabawę mają. Zamykają oczy i myślą, że ich nie widać.
> Ale takie prawo dzieciństwa, żeby marnować czas :)

To miłego marnowania życzę.

694. Data: 2015-11-12 09:54:43

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <w...@n...pl> wrote in message

Nie jest obowiązkowa.
Dotyczy wszystkich wyznań.
> Krzyże wiszące w szkołach, sejmie itp.

Wisiały już za komuny

> Lekarze przeciw legalnym skrobankom

Prywatna inicjatywa, prawo stanowi inaczej.

> http://www.thewire.com/global/2013/12/13-countries-w
here-atheism-
punishable-death/355961/

PL tam nie znalazłam. Chyba, że pisząc "u nas" masz na myśli co innego.

695. Data: 2015-11-12 10:05:50

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...i to już albowiem tuż-tuż, za rok, za dzień, za chwilę same przyjdą się
> pokojowo nadstawiać Pszemolowi do narzucania ateizmu 3-]

Za duża woda do Pszemola, skorupką nie przepłyną...

696. Data: 2015-11-12 10:19:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 00:23, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Mam wrażenie, że wycofujesz się w ciekawych partiach
> rozmowy, gdzie musialabyś coś więcej się zaangażować...

Angażowanie się też ma swoje granice.

> Podobnie było w rozmowie o prostytucji, której też nie
> dokończyłaś i postanowiłaś się wycofać w ciekawym momencie.

Dla mnie nie. Kiedy zauważam, że obie strony zaczynają pisać w zasadzie
cały czas to samo tylko innymi słowami (dotyczy to obu dyskusji),
dochodzę do wniosku, że dalsza rozmowa nie przyniesie już nic ciekawego.

No i kwestie techniczne nie pozostają bez znaczenia. Nie chce mi się już
przewijać tego wątku, 666 to chyba moja liczba graniczna. ;-)

Ewa

697. Data: 2015-11-12 10:22:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 10:05, krys pisze:

> Za duża woda do Pszemola, skorupką nie przepłyną...

IXI zafunduje im Titanica. ;)

Ewa

698. Data: 2015-11-12 10:52:15

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> IXI zafunduje im Titanica. ;)

A juesej przyjmie go jak "St. Louis" w 1939r.

699. Data: 2015-11-12 10:52:25

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 01:41, Ikselka pisze:

> "Z fanatykami nie da się dyskutować."
>
> "Fanatycy. Próbują,(...)"

Idzie ci bardzo kiepsko.
Czego znowu nie rozumiesz? Napisz pełnym zdaniem, wytłumaczę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

700. Data: 2015-11-12 11:23:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 10:52, krys pisze:

> A juesej przyjmie go jak "St. Louis" w 1939r.

Z Titanikiem nie będzie tego problemu.

Ewa

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."