I po świętach panie CB

171. Data: 2011-04-30 22:58:01

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

======================

=======================

> Nie_o_to_szło: na stwierdzenie cb, że ja i Ixi do katolickie oszołomy-
> zaprzeczyłeś argumentami, których nie rozumiem:
> 1. argument o mnie: Chiron pisze nieciekawie - a ja trener nie ma siły się
> przez to przebijać. I to ma być argument przeciw mojemu (rzekomemu czy też
> nie) katolickiemu oszołomstwu?
> 2. Ixi trener nie czyta programowo. No i znów- co to za argument przeciw
> katolickiemu oszołomstwu Ixi?
>
> no właśnie tego jakby co- nie skumkałem:-)

Nie przejmuj się :) Mnie tren R "zna tak mało", ale za to w szufladzie
zamyka :)

Pozdrawiam,
M.

172. Data: 2011-04-30 23:25:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Apr 2011 00:56:52 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> [...]
> idealny.
> Tak segregując grupę, w szufladzie katolik, chyba bym zamknął Fragile.

Nie lubię być szufladkowana i zamykana, ale ok:)
Zamykaj, byle nie na klucz :)

> Choć to ryzykowna sprawa, bo w zasadzie znam ją tak mało.

:)

W sumie też znam Cię tylko z "czytania" i "kilku akordów", ale śmiem
twierdzić, że poglądy na wiele spraw mamy bardzo zbliżone. Ostatnio pisuję
na grupę dość sporadycznie, ale czasami podczytuję, i często dochodzę do
wniosku, że w sumie po co mam się odzywać, skoro tren R już wszystko
napisał :)

Pozdrawiam,
M.

173. Data: 2011-04-30 23:42:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JP2 dla wielu jest autorytetem pod różnymi względami.

Jednak czy sądzisz, że nie ma na świecie nikogo, kto uważałby
JP2 za osobę, która ZAWODZI jako autorytet?

Poza tym jak zwykle projektujesz.
Bo to TY wywijasz JP2 jazgotliwie dość ostro łajając każdego
kto odważy się sprzeciwić twoim naukom.

Notabene: kurewsko podła łajza wychodzi z ciebie w "dyskusjach".

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:7y6caiii2xyt$.dlg@trenerowa.karma...

174. Data: 2011-04-30 23:46:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kto nie z klerem, ten przeciwko Chrystusowi!" ;)

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

[...]
Twoje slowa to niezwykle charakterystyczny rys
"prawdziwego katolika".
Kto nie z klerem, ten PRZECIWKO klerowi !!!

I... kropka.

175. Data: 2011-05-01 00:54:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najczęściej utożsamia się osoby takie jak ty z owładniętymi
kultem Lucyfera:
http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/iluminaci/do
lar.html

... ale osobiście skłaniam się ku tezie, że jest to pogląd błędny.

O wiele bardziej pasuje mi to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Belzebub
http://pl.wikipedia.org/wiki/Baal

BTW
http://www.youtube.com/watch?v=-LhpGcIySGY

I doprawdy nie ma w tym IMHO absolutnie żadnej sprzeczności:
czciciel tzw "władcy świata" Baala (Belzebuba) oraz "oszołom katolicki".

PS: nie chce mi się tłumaczyć "dlaczego".

--
CB

176. Data: 2011-05-01 03:12:01

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
10g2000vbb.googlegroups.com...

===============

> Ale zauwazylas, ze Hanka o czyms innym?

mozliwe, ze wyrwane z kontesktu bo nie czytalam wszystkiego. Odnioslam sie
to tego tylko fragmentu.

i.

177. Data: 2011-05-01 03:15:34

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
bliznich, a nie zrobil.
===============

> [...]
> pieniądze nie biorą się z tego, że ktoś nam je da. Bogactwo jest w nas.
> Rozdając pieniądze- KRK nie zmniejszył by biedy na świecie (owszem,
> zmniejszył na chwilkę- potem było by gorzej)- a siebie pozbawił by
> możliwości praktycznie jakichkolwiek likwidacji nędzy. Zobacz ile dobra
> przynoszą ludzkości darmowe jadłodajnie, przytułki, szpitale etc
> prowadzone przez Kościół.
> Owszem- w skali jednostkowej- jak napiszesz np, że ksiądz w Wólce Małej
> jeździ nowym Mercedesem- (co się zdarza)- to faktycznie jest to
> przegięcie. Jednak to pojedyńcze sytuacje.

chodzi o to, ze te "pojedyncze sytuacje" nie sa pojedyncze. To polityka
kosciola.
Te przytulki, i co tam jeszcze to naprawde margines. Cale zakony, ktore
slubuja
ubostwo - ich czlonkowie daleko maja do ubostwa. Bylam kiedys w parafii
prowadzonej
przez zakon...zenada. Ten mercedes w koziej wolce to nie byl odosobiony
przypadek. Caly zakon
oplywal w luksusy.

i.

178. Data: 2011-05-01 07:12:03

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-kwiecień-11 w ramce
bi.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

> Jassne :)

Twoja racja twojsza. Jak zwykle :)

179. Data: 2011-05-01 07:13:29

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-maj-11 w ramce <news:ipi356$brf$1@node2.news.atman.pl> pędzel
Chiron zmalował:

======================

=======================

> [...]
> katolickiemu oszołomstwu Ixi?
>
> no właśnie tego jakby co- nie skumkałem:-)

Bo ja się nie odnoszę do oszołomstwa tylko do tego, że nie mam materiału,
żeby o tym gadać. I nie mówię, że piszesz nieciekawie, tylko zawile jak dla
mnie.

180. Data: 2011-05-01 07:14:03

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-maj-11 w ramce <news:ipi3ue$cjk$1@node2.news.atman.pl> pędzel
Chiron zmalował:

> A ty jak uważasz?

Fifty fifty albo pareto, jeszcze się zastanawiam :)

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ