I po świętach panie CB

191. Data: 2011-05-01 09:47:51

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-maj-11 w ramce
<news:c0b068a5-cb3c-4967-a222-200edd310a43@z13g2000y
qg.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

> Alesz skadze.
> Przyjrzyj sie swojej wypowiedzi do mnie.
> Ja tam za czlonek nie znalazlam tej wielkiej
> ostroznosci w wysuwaniu wnioskow o ludziach.
> No, chyba ze nie jestem ludz.

Znajdujesz co chcesz, przecież wiesz o tym :)

192. Data: 2011-05-01 10:41:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 11:47, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 01-maj-11 pędzel Hanka zmalował:
>
> Znajdujesz co chcesz, przecież wiesz o tym :)

Noo, i Ty tez.

Wiec - jestesmy kwita :)

193. Data: 2011-05-01 10:54:24

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-maj-11 w ramce
bi.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

> Noo, i Ty tez.
>
> Wiec - jestesmy kwita :)

Od samego początku :)

194. Data: 2011-05-01 11:48:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============

==================

> chodzi o to, ze te "pojedyncze sytuacje" nie sa pojedyncze. To polityka
> kosciola.

O "polityce kosciola" mysle, ze wiele nie wiessz, wiec przez skromnosc nie
powinnas zabierac zdania :)

> Te przytulki, i co tam jeszcze to naprawde margines. Cale zakony, ktore
> slubuja
> ubostwo - ich czlonkowie daleko maja do ubostwa. Bylam kiedys w parafii
> prowadzonej
> przez zakon...zenada. Ten mercedes w koziej wolce to nie byl odosobiony
> przypadek. Caly zakon
> oplywal w luksusy.

Podaj teraz Iwonko, prosze, dla przeciwwagi, ogrom dobrych, wielkodusznych
i bezinteresownych uczynkow ze strony ludzi nie zwiazanych z religia
katolicka czy _jakakolwiek inna_ (liczby bylyby mile widziane), wszak
dyskusja, przypominam, zaczela sie od ewidentnej krytyki religii jako
takiej, a nie konkretnie religii katolickeij. Znamienne to, ze rozmowa
przerodzila sie w krytyke katolkow. Swiadczy o dyskutantach i ich
otwartosci na drugiego czlowieka :)

Pozdrawiam,
M.

195. Data: 2011-05-01 11:58:49

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

======================

=======================

> Rzeczy cenne należy trzymać w sejfie :)

Rzeczy powiadasz? ;)
Rzeczy moze i tak, choc i tak wole sie nimi dzielic niz kolekcjonowac :)

Pozdrawiam,
M.

196. Data: 2011-05-01 14:38:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:138eryhu2ypnt$.dlg@trenerowa.karma...

======================================

> Fifty fifty albo pareto, jeszcze się zastanawiam :)

A ja chciałbym podzielić się z Tobą jeszcze swoimi przemysleniami- skąd mi
się wziął taki- niski przecież- procent. To był pewien skrót myślowy. Może
tak: kilka razy pisałem o Gurdżijewie, jego klasyfikacji rozwoju duchowego.
Rozwoju, który przecież jest połączony z otwartością, miłością. Otóż oprócz
3 faz rozwoju typowo intelektualnego- na którym kończy gdzieś z 75-80%
społeczeństwa Zachodu jeśli mamy w sobie sporo otwartości i chcemy się dalej
rozwijać- zaczynamy w pełni dostrzegać wszystko to, co istnieje poza zimnym
intelektem: naszą duchowość, i nieodłączną jej miłość. I na tym to poziomie
właściwie kończy swój rozwój znakomita większość tych, którzy do niego
doszli. Etap ten właściwie różni się zasadniczo jedną cechą od piątego:
można się cofnąć. Wielu więc cofa się, znów wchodzi na ten poziom,
cofa...Dalej- poziom piąty i dalsze to już poziomy mistrzowskie.
Wiem, może Ci się to wydawać odjechane. Zapraszam Cię jednak do spojrzenia
na IMO dosyć bliskie Ci podwórko psychoterapeutów. Ci, którzy mają w sobie
wiele miłości, idą naprzód. Ludzie do nich lgną. Oni weszli na czwarty
poziom- i rozwijają się dalej. Część z nich, która znajdzie w sobie sporo
pokory- będzie korzystać z superwizji. Pomoże im to pozostać na tym poziomie
świadomości- no ale oczywiście nie jest gwarantem pozostania. Reszta? Wiesz-
ja spotkałem takich, do których kiedyś ludzie lgnęli, teraz od nich
uciekają. Marka, szyld- pozostały, jednak oni zaliczyli spory regres. Są
wręcz niebezpieczni dla innych (i siebie).
System religijny oprócz wielu innych- pełni także rolę takiego "superwizora"
dla każdego:-). Poprzez umożliwienie odniesienia do Boga- pozwala na
zachowanie pewnej równowagi. Bez tego systemu nawet bardzo dobra i
empatyczna osoba może się wręcz...stoczyć.
I dlatego napisałem, że ci, którzy sobie bez religii poradzą, pozostając
dobrymi ludźmi- to mistrzowie- a więc malutki procent. Stąd też moje pytanie
do Hanki: ilu ludzi wychowanych w areligijności i areligijnych jest jej
znanych- i są ludźmi dobrymi.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

197. Data: 2011-05-01 15:34:07

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-maj-11 w ramce <news:1su6l8i2wbj3m.1nys7l1mkf88i$.dlg@40tude.net>
pędzel Fragile zmalował:

======================

=======================

> Rzeczy powiadasz? ;)
> Rzeczy moze i tak, choc i tak wole sie nimi dzielic niz kolekcjonowac :)

Oj tam oj tam :)
Ja się lodami cafe latte od grycana nie umiem z nikim dzielić.
Nie da się.

198. Data: 2011-05-01 16:29:50

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz- ale mnie zawsze dziwiło, dlaczego np ja, który mam częste kontakty
> (nawet bliskie) z księżmi, z życiem parafii- naprawdę rzadko obserwuję
> różne przegięcia, natomiast często spotykam się z opiniami ludzi, którzy
> kościoły znają głównie z mediów- jakie to tam są nadużycia. Ciekawe,
> prawda?

nie wiem, bo ja akurat to znam od podszewki. Mialam czeste kontakty, bliskie
z ksiezmi i zyciem parafii. Ciekawe skad przyszlo Ci do glowy, ze Ty jestes
ten jedyny
z osobistymi kontaktami a reszta to zna to z mediow.

i.

199. Data: 2011-05-01 16:34:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> O "polityce kosciola" mysle, ze wiele nie wiessz, wiec przez skromnosc nie
> powinnas zabierac zdania :)

a Ty wiesz cos wiecej, ze potrafisz teraz tak pisac?

> [...]
> takiej, a nie konkretnie religii katolickeij. Znamienne to, ze rozmowa
> przerodzila sie w krytyke katolkow. Swiadczy o dyskutantach i ich

UNICEF, CARE, Women for women international, Czerwony Krzyz, Polska
Akcja Humanitarna. Mam teraz rzucic sie na google zeby Ci uzmyslowic jak
wiele
swieckich organizacji robi wiele wiecej niz KK?
O religii jako takiej wole sie nie wypowiadac, i nie to akurat mialam na
mysli.
i.

200. Data: 2011-05-01 16:41:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Ale masz jakies wsparcie liczbowe, czy tak sobie gdybasz? Liczby bylyby
> naprawde interesujace i de facto rostrzygajace.

porownaj UNICEF z jakims wsparciem koscielnym. Podaj mi choc jeda
tak wielka organizcje charytatwyna ze strony religijnej do akcji np
wybranego
losowo UNICEFu.

> No tak, ale "bylam kiedys" nic nie znaczy. Ja mieszkam w parafi
> franciszkanskiej. Nie widac luksusow.

nic?? wtedy byl to inny kosciol i zakon i mogl oplywac z bogactwa
kiedy slubowal ubostwo??

i.

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ