I po świętach panie CB

351. Data: 2011-05-03 12:37:47

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ipop9g$kmf$2@news.dialog.net.pl...

> Bo przy Tobie i Chironie to zwariować można :-)

Masz taką cechę, która powoduje irytację niektórych ludzi: jak brakuje Ci
argumentów- to starasz się ośmieszyć rozmówcę. Czy jesteś w stanie z tego
zrezygnować w dyskusji ze mną?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

352. Data: 2011-05-03 14:09:15

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-03 11:31, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Stalker, jak znajdę chwilę, to rozwinę temat

A nie lepiej z dziećmi na spacer iść?... na sanki?

Qra
--
majówkowo

353. Data: 2011-05-03 14:20:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 16:09, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-05-03 11:31, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> A nie lepiej z dziećmi na spacer iść?... na sanki?

No właśnie idę, a nie wiem czy w jakiejś zaspie nie utknę,
stąd w "trybie warunkowym" :-)

Stalker

354. Data: 2011-05-03 14:40:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 May 2011 16:20:44 +0200, Stalker napisał(a):

> No właśnie idę, a nie wiem czy w jakiejś zaspie nie utknę,

Tylko się nie zasap albo nie zaśpij, albo gruszek w popiele nie zasyp... bo
zaspa upsss, wsypa będzie jak ta lala 3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

355. Data: 2011-05-03 14:49:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 16:09, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> A nie lepiej z dziećmi na spacer iść?... na sanki?
> Qra
> --
> majówkowo

Zapraszam do nas :)

https://picasaweb.google.com/coldplay.pl/Majowka?fea
t=directlink

I ciagle pada...

356. Data: 2011-05-03 15:44:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 16:40, Ikselka pisze:

> Tylko się nie zasap albo nie zaśpij, albo gruszek w popiele nie zasyp... bo
> zaspa upsss, wsypa będzie jak ta lala 3-)

Niestety nie mogę Ci odpisać w podobnym tonie, bo mi Chiron napisze, że
mi zabrakło argumentów i ośmieszam rozmówcę :-)

Stalker

357. Data: 2011-05-03 15:55:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

>Zapraszam do nas :)

>https://picasaweb.google.com/coldplay.pl/Majowka?fe
at=directlink

>I ciagle pada...

Buahahahaha, to chyba za kare....

358. Data: 2011-05-03 15:56:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

> [...]

Niestety nie mogę Ci odpisać w podobnym tonie, bo mi Chiron napisze, że
mi zabrakło argumentów i ośmieszam rozmówcę :-)
No ale odpowiesz mi- czy nie tym razem?

--

Chiron

359. Data: 2011-05-03 16:25:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 12:45, Chiron pisze:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A coś konkretnie i na temat? Serdecznie zapraszam- dasz radę:.

Konkretnie i na temat: "Ależ oczywiście znam też porządnego
żyda/katolika/szkopa/ruska/czarnucha/pedała*"

Stalker

* niepotrzebne skreślić

360. Data: 2011-05-03 16:35:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 17:55, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com>
t=directlink
> Buahahahaha, to chyba za kare....

Tak, wiem.
Ostatnio u nas wygralo PO.

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ