I po świętach panie CB

41. Data: 2011-04-28 17:17:35

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-28 18:51, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> czekolada nie moze byc?? zabronione w katolickiej tradycji??

Może powodować zaparcie. Się.

Qra

42. Data: 2011-04-28 17:49:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W klasie mojej córki najpierw dwie osoby nie chodziły na religię,
później (przez jakieś 2-miesiące) jedna, a jeszcze później nagle
(od dość długiego już czasu) "aż" trzy.

Do dwóch dziewczynek dołączył "świeży" chłopak.

Nie wnikałem zupełnie w temat przyczyn itp.

Dzieci są coraz większe i coraz więcej same widzą i dobrze
rozumieją.

--
CB

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://wyborcza.pl/1,75478,7930567,Ta_mala_ma_w_sobi
e_diabla.html

43. Data: 2011-04-28 18:05:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-28 19:12, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-04-28 18:29, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Żeby nie to sypiące się igliwie, właziłby i przez cały rok.

Ta choinka to też podejrzana jest. W Biblii jej chyba nie ma...

Stalker

44. Data: 2011-04-28 18:28:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 19:17:35 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-04-28 18:51, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> Może powodować zaparcie. Się.

Zażarcie. Się. A tego unikamy. No i są w święta lepsze rzeczy do jedzenia.

45. Data: 2011-04-28 18:28:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 19:49:52 +0200, cbnet napisał(a):

> Dzieci są coraz większe i coraz więcej same widzą i dobrze
> rozumieją.

...zakłamanie rodziców.
Mądre dzieciaki!

46. Data: 2011-04-28 18:29:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 20:05:22 +0200, Stalker napisał(a):

> Ta choinka to też podejrzana jest. W Biblii jej chyba nie ma...
>
> Stalker

Gałązka oliwna jest. U nas oliwki nie rosną, niestety.

47. Data: 2011-04-28 18:57:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zażarcie. Się. A tego unikamy. No i są w święta lepsze rzeczy do jedzenia.

no ale corka lubi.....

i.

48. Data: 2011-04-28 19:10:36

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...zakłamanie rodziców.
> Mądre dzieciaki!

nie przykladaj swojego domu rodzinnego na wszystkich...

i.

49. Data: 2011-04-28 19:30:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz pojęcie może o kółku różańcowym i "świętych" obrazach.
Więc trzymaj się tego.

--
CB

50. Data: 2011-04-28 19:38:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 21:30:49 +0200, cbnet napisał(a):

> Masz pojęcie może o kółku różańcowym i "świętych" obrazach.
> Więc trzymaj się tego.

To tylko twoje pojęcie o moim pojęciu.

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ