IG i maks wegli

1. Data: 2004-02-01 08:30:29

Temat: IG i maks wegli
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Prosze, podpowiedzcie jakies weglowodany, ktore maja jak najnizsze IG
(ponizej 30) przy rownoczesnej duzej zawartosci samych weglowodanow.

A jesli nic lepszego wam nie przychodzi do glowy to ile wegli ma w sobie
- gorzka czekolada
- warzywa zielone (ogorki np.)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

2. Data: 2004-02-01 09:15:28

Temat: Re: IG i maks wegli
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 01 Feb 2004 09:30:29 +0100, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> Prosze, podpowiedzcie jakies weglowodany, ktore maja jak najnizsze IG
> (ponizej 30) przy rownoczesnej duzej zawartosci samych weglowodanow.

Tego nie wiem.

> A jesli nic lepszego wam nie przychodzi do glowy to ile wegli ma w sobie
> - gorzka czekolada

DARK Wawel węglowodany w 100 g - 36.4g

> - warzywa zielone (ogorki np.)

w gramach:

Jarmuż - 1/2 szklanki ogółem: 3,7; trawione 2,4
Kalafior różyczki - 6 sztuk ogółem:4,4 trawione 1,5
Kapusta biała - 1/2 szklanki ogółem: 1,9 trawione 1,1
Kapusta ogrodowa - 115g ogółem: 7,3 trawione 3,2
Ogórek mały - 1/2 ogórka ogółem: 2,5 trawione 1,8
Papryka zielona - 1/2 szklanki ogółem: 4,8 trawione 3,4
Por - 1 sztuka ogółem: 12,6 trawione 11
Sałata masłowa - 1 szklanka ogółem: 1,3 trawione 0,7
Sałata rzymska - 1 szklanka ogółem: 1,3 trawione 0,4
Seler naciowy, łodygi - 1 sztuka ogółem: 1,5 trawione 0,8
Szczypior - 1/4 szklanki ogółem: 1,8 trawione 1,2
Szparagi - 6 sztuk ogółem: 3,8 trawione 2,4
Szpinak, surowy - 1 szklanka ogółem 1,1 trawione 0,2
Warzywa liściaste mieszane - 1 szklanka ogółem: 1,6 trawione 0,4
Zielony groszek - 1/2 szklanki ogółem 9,9 trawione 6,5

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-02-01 09:18:48

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Feb 2004 10:15:28 +0100, na pl.misc.dieta, Evunia napisał(a):

> DARK Wawel węglowodany w 100 g - 36.4g

Powinnam dodać, że ta czekolada ma aż 90% kakao.

--
Eva Sheers

4. Data: 2004-02-01 09:43:20

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 01 Feb 2004 09:30:29 +0100, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> Prosze, podpowiedzcie jakies weglowodany, ktore maja jak najnizsze IG
> (ponizej 30) przy rownoczesnej duzej zawartosci samych weglowodanow.

Znalazłam to: http://www.lowcarb.ca/low-carb-tools/carb_counter.ht
ml
Sporo tam tego jest i daje się sortować wg naszych preferencji, podaje też
zawartość białek i tłuszczu w produktach, ale niestety wszystko po
angielsku. Zawsze mnie dziwi, dlaczego nikt z naszych odchudzających się,
kto dobrze zna język, nie pokusi się o zrobienie tego samego po polsku.

--
Eva Sheers

5. Data: 2004-02-01 17:52:08

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2004 10:18:48 +0100, Evunia <j...@s...net>
napisał:

> [...]
*****
o kuwa, tak malo?

> Powinnam dodać, że ta czekolada ma aż 90% kakao.

o la... tak duzo?;))

No wiec uwaga:)

Piwo 110IG, 5g (100g)
Czekolada 22IG, 36g (100g)

Gdyby pol litra piwa zagryzac taka czekolada to by IG srednie wychodzilo
58...

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

moj sposob na utrate wagi..
"tłusta dieta to podstawa"
KURS FOTOGRAFII
kwasne rzeczy a MM