Re: II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)

Data: 2002-05-27 07:59:32
Temat: Re: II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl>

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aclmra$jcg$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aclm2b$fmc$...@n...tpi.pl...

Wkn'ek

> nie, no raczej wkenek jest jeden, nie sądzę, żeby ktoś połaszczył sie na
> równie pokręconego nicka ;-)))

i tu musze cie cie wyprowadzic z bledu, moj exszef ma takiego nicka :)))
na poczatku mialam nerwowe drgawki i skojarzenia dosc dziwne bo jakos nie
moglo mi sie pomiescic w hglwoei, zeby on haftowal, szydelkowal etc :))

> Wkn będzie siedziała w gdańsku, niestety, szukając pracy i pisząc pracę
> magisterską :( Jak zarobi i obroni, to zacznie podróżwać po polszcze :)
>
> d.

kurcze, wogle nie widze zwiazku miedzy praca a podrazami. praca dyplomowa
nie uciekienie, jestem tego pewna ! :))
to moze jednak...

skrzacik podpuszczajacy