IKEA Bydgoszcz/Toruń

1. Data: 2005-01-14 19:57:50

Temat: IKEA Bydgoszcz/Toruń
Od: "Rafał" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W Bydgoszczy lub Toruniu miala powastac IKEA.
Bodobno w Bydgoszczy zaczeto budowe.
Czy ktos wie cos na ten temat? Na jakim jest etapie?

Rafal

2. Data: 2005-01-15 17:41:11

Temat: Re: IKEA Bydgoszcz/Toruń
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> W Bydgoszczy lub Toruniu miala powastac IKEA.
> Bodobno w Bydgoszczy zaczeto budowe.
> Czy ktos wie cos na ten temat? Na jakim jest etapie?

poniewaz nikt nie opowiedzial, ja co prawda nie mieszkam w Bydgoszczy, ale
polecam przeczytac ten watek
76&a=16390276

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2005-01-15 18:11:32

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <r...@i...net.pl> wrote in message
> Witam,
> W Bydgoszczy lub Toruniu miala powastac IKEA.
> Bodobno w Bydgoszczy zaczeto budowe.
> Czy ktos wie cos na ten temat? Na jakim jest etapie?

W dwóch różnych artykułach ekonomicznych w ostatnich tygodniach była mowa o
budowie sklepów IKEA m.in. w Bydgoszczy na najbliższym czasie.
Ja Wam tylko życzę by nie trwało to tyle ile budowa IKEI w Łodzi - to już
chyba szósty rok mydlą nam oczy.

pzdr
topjes

chcialem zapytac czy ktos moze zna jakas godna polecenia agencje nieruchomosci w Warszawie, uczciwa przede wszystkim i z bogata iloscia ofert no i najlepiej jakas niedroga (hi hi).Jezwawa dobra agencja nieruchomosci
Ogrzewanie gazowe
samemu czy z firmą??
uszkodzenie fornuru
Co znaczy wyposazenie mieszkania?