co na podgrzewana podloge?

1. Data: 2005-01-14 20:01:14

Temat: co na podgrzewana podloge?
Od: "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mozna polozyc na polozyc na podgrzewana podloge? Oczywiscie gres,
terakota itp, ale czy mozna cos poza tym?

Chodzi o podloge w salonie.

Kinga

2. Data: 2005-01-14 20:03:58

Temat: Re: co na podgrzewana podloge?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> wrote in message
> Co mozna polozyc na polozyc na podgrzewana podloge? Oczywiscie gres,
> terakota itp, ale czy mozna cos poza tym?

Widziałęm u klienta parkiet specjalnie dostosowany do podłogówki. Mówił cos
o jakiś drutach wewnątrz drewna czy coś takiego. Nie wnikałem w szczegóły,
ale może warto poszukac.

IKEA Bydgoszcz/Toruń
chcialem zapytac czy ktos moze zna jakas godna polecenia agencje nieruchomosci w Warszawie, uczciwa przede wszystkim i z bogata iloscia ofert no i najlepiej jakas niedroga (hi hi).Jezwawa dobra agencja nieruchomosci
Ogrzewanie gazowe
samemu czy z firmą??
uszkodzenie fornuru