drzw iantywałamaniowe - czy takie warto?

1. Data: 2005-01-14 21:50:01

Temat: drzw iantywałamaniowe - czy takie warto?
Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ofertę drzwi antywłamaniowych, pomóżcie ocenić, czy warto je kupić:
- skrzydło drzwiowe drewniane 45 kg dźwiękochłonne 32 db
- metalowa ościeżnica, osadzona kotwicowo (12 kotw)
- wizjer 200 st.
- klamka bądź gałka (co lepsze??)
- zamek wpustowy + wkładka profesjonalna (=czyli jaka??)
- 5 kluczy kodowanych
-3 zawiasy czopowe + blokada antywłamaniowa.
-próg drewniany lub metalowy (jaki lepszy??)
-komplet uszczelek
- montaż i obróbka w cenie
Uff, przepisałam całą ulotkę :)
O co mogę jeszcze zapytać przed wybraniem ich oferty?

Aha, firma jest z Wrocławia, Zbych-Bud, może ktoś korzystał. Cena 940-990
zł.

Wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi :)
Pozdrawiam,
Ania P.

2. Data: 2005-01-14 22:20:39

Temat: Re: drzw iantywałamaniowe - czy takie warto?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ofertę drzwi antywłamaniowych, pomóżcie ocenić, czy warto je kupić:
> - skrzydło drzwiowe drewniane 45 kg dźwiękochłonne 32 db
pożądne skrzydło waży 90kg

> - metalowa ościeżnica, osadzona kotwicowo (12 kotw)
ok

> - wizjer 200 st.
ok

> - klamka bądź gałka (co lepsze??)
klamka IMHO

> - zamek wpustowy + wkładka profesjonalna (=czyli jaka??)
wkładka profesjonalna:))
Dobra wkładka kosztuje ok 300-500 zł
A bardzo dobra nawet 1000 zł i więcej
wiec tekst o profesjonalnej wkladce pzry cenie drzwi 990 zł z montażem? to
kpina

> - 5 kluczy kodowanych
? Powinna być ochrona klucza + karta kodowa

Konieczny jest zakup wkladki z ochrona klucza - tylko na podstwie karty
kodowej u producenta. Firma MCM i gerda /?/ daja karte kodowa, ale nie ma
zadnych problemow z dorobieniem klucza bez tej karty kodowej.
Calkowita ochrone klucza daja markowe wkladki za 200-500 zl (np. Gege, Kaba,
EVVA, Abloy, Wilka - modele z certyfikatem klasy C + ochrona klucza)
Godne polecenia są, np. wkladki EVVA http://www.evva.com.pl/produkt.html
(ceny DPI ok. 240 zl, Dual 270 zl, 3KS - 470 zł, MCS - 1000 zl!!),
Abloy (http://www.dipol.pl/oferta/abloy_protec.htm wkladka ok. 320 zl; Wilka
http://www.wilka.com/pl/index.html model o najwyzszej klasie -nie pamietam
nazwy i kodu; KABA-GEGE http://www.kaba.pl/ GEGE Ap 2000/3000/4000 ceny ok
170 zł-250 zł; KABA Quatro/expert T -250 zł

> -3 zawiasy czopowe + blokada antywłamaniowa.
moze być

> -próg drewniany lub metalowy (jaki lepszy??)
metalowy

> -komplet uszczelek
uszczelka na całym obwodzie

> - montaż i obróbka w cenie
ok a demontaż starych?

> O co mogę jeszcze zapytać przed wybraniem ich oferty?
wypełnienie: czy wełna mineralna, niepalna Rockwool (wycisza i izoluje przy
okazji)
Grubosc blachy zewnetzrnej 1,5-2 mm; wewnatrz blacha 1,5 mm a nie dykta

> Aha, firma jest z Wrocławia, Zbych-Bud, może ktoś korzystał. Cena 940-990
cena jest niska ale za ta cene nie spodziewaj sie cudów

Dobrze, aby posiadaly certyfikaty klasy C (niekoniecznie)
ew. wkładki, zamki, szyldy powinny posiadac cetryfikat klasy C

Dodatkowy zamek dzienny z gałką czy jest w cenie - pewnie nie

Pozdrawiam
JerzyR

3. Data: 2005-01-15 20:26:54

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:

> Dodatkowy zamek dzienny z gałką czy jest w cenie - pewnie nie

Tak, zamek taki jest b. ważny zwróć na to uwagę przy zakupie. Ja mam drzwi
Gerdy wzmocnione z dwoma zamkami w cenie - z montażem rok temu ok. 1500 zł,
antywłamaniowe są po ok. 2000 zł.

pzdr.
Ania

4. Data: 2005-01-15 22:30:48

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi :)
> Pozdrawiam,
> Ania P.
Niby sensownie pytasz lecz nic nie piszesz w jakim miejscu mieszkasz, jak
oceniasz swoje zagrożenie, czy masz psa, ciekawskich a przyjaznych sąsiadów
bo kazdy ma swojego złodzieja na którego zapracował
czyli jeśłi wkoło ciebie mieszkają bogatsi
mała szansa aby ktos niezauważony tam chodził
to na co ci lepsze drzwi?
bo tak te droższe to one rzeczywiście lepiej najczęściej chronią /chociaż to
nie takie oczywiste/
ale jak sądzisz, jak abędzie różnica w pokonywaniu tychtowich drzwi z
ulotki i tych za 3000 zł?
jeśli i te i te będą miały zamki klasy C to róznica przy pokonywaniu może
wynośić 3 mniuty, moze pieć, a może 8 i to wszystko
SJS
chcesz wiedziec więcej? napisz czy mieszkasz w bloku czy w willi

5. Data: 2005-01-16 09:26:11

Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> napisał w
wiadomości news:csc5di$qrt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> SJS
> chcesz wiedziec więcej? napisz czy mieszkasz w bloku czy w willi

Mieszkam w bloku, piąte piętro, trzy mieszkania na piętrze. Osiedle wielka
płyta, domofon często nieczynny, więc mogą rożni ludzie chodzić.
Sąsiedzi średnio przyjaźni, psa nie mam. Plus: w mieszkaniu prawie zawsze
ktoś jest (starsze osoby), często ktoś przychodzi i wychodzi, więc ciężko by
było złodziejowi znaleźć taki moment, kiedy _na pewno_ nikogo nie ma i nie
wróci za 15 minut.
Na drzwi za 3000 zł mnie nie stać, mogę dać _najwyżej_ połowę tego :( Ale
oczywiście jak znalazłam tańszą ofertę, to się zainteresowałam, a dzięki
Waszym odpowiedziom przynajmniej wiem, o co pytać przy zakupie nawet tych
tańszych drzwi.
Ania P.

6. Data: 2005-01-16 09:39:54

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Waszym odpowiedziom przynajmniej wiem, o co pytać przy zakupie nawet tych
Kup te tańsze ale każ zamontować jako drugi zamek Gerdy Elektroniczny
ma on mini alarm i to dość głosny , włącza się nie tylko przy próbie
włamaniaa ale także przy próbie siłowego wejścia
SJ

7. Data: 2005-01-16 20:21:21

Od: "news.tpi.pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz tu www.PTZ.com.pl

te chrobry za 1450 z montażem i progiem gębowym można dostać spokojnie

co na podgrzewana podloge?
IKEA Bydgoszcz/Toruń
chcialem zapytac czy ktos moze zna jakas godna polecenia agencje nieruchomosci w Warszawie, uczciwa przede wszystkim i z bogata iloscia ofert no i najlepiej jakas niedroga (hi hi).Jezwawa dobra agencja nieruchomosci
Ogrzewanie gazowe
samemu czy z firmą??