Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Date: Mon, 30 Mar 2015 13:48:21 -0500

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:mfc3vl$hpu$1@node2.news.atman.pl...

> Miał zwolnienie lekarskie. Z jakiego powodu?
> Najpierw podano, że problemy psychiczne- depresja.
< Klinika w Dusseldorfie jednak zaprzeczyła temu w
> piątek. Póki co- nie podali przyczyny zwolnienia
> http://www.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_www.p
ap.pl&_PageID=1&s=infopakiet&dz=swiat&idNewsComp=203
304&filename=&idnews=206615&data=&status=biezace&_Ch
eckSum=-715763982

> Jednak- tak czy siak- lekarz niue powiadomił pracodawcy pilota o
> zwolnieniu. Gdyby to była depresja- też by nic nie powiedzieli.

Czyli spekulujesz na temat depresji, bo nic takiego nie możesz wiedzieć.
Czemu to robisz? Dezinformujesz czytelników.

I skąd niedorzeczny pomysł, że lekarz dający zwolnienie lekarskie
miałby powiadamiać o chorobie kogoś innego niż zainteresowanego
pacjenta? Chciałbyś żyć w takim szpiegowskim kraju? Ja nie...