"Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)

1. Data: 2020-06-26 16:05:12

Temat: "Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://youtube.com/watch?v=2bUI_Y1B6x0
I do cel z nimi albo przynajmniej kaftanow ;)

2. Data: 2020-06-26 20:20:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 15:05, m...@g...com pisze:

> I do cel z nimi albo przynajmniej kaftanow ;)

jak dlugo zyjesz w leprozorium? chujku nie myty

--
gazebo

3. Data: 2020-06-26 23:41:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> I do cel z nimi albo przynajmniej kaftanow ;)

jak dlugo zyjesz w leprozorium? chujku nie myty
---
Znasz widze to miejsce, poziom higieny i nazewnictwo lepiej ;P
Ale i tak Bog Ciem KOcha ;)
PS: Tak latwo ciem sprowoKOwac ze az wstyd, albo w kaftan? ;)

4. Data: 2020-06-27 07:53:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 22:41, m...@g...com pisze:

> [...]
> Ale i tak Bog Ciem KOcha ;)
> PS: Tak latwo ciem sprowoKOwac ze az wstyd, albo w kaftan? ;)

ja cie chujku nazywam po imieniu, masz z tym problem?

--
gazebo

5. Data: 2020-06-27 13:02:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ja sie wujku nazywam po imieniu, masz z tym problem?
---
Z rozmiarem i mianem twojego? Bynajmniej ;P
Idz w POkoju, Bog Ciem KOcha! ;)

6. Data: 2020-06-27 13:08:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tu jest filmidlo PO usunienciu z srutuba: ;)
https://www.pch24.pl/homocenzura--youtube-usunal-fil
m-ich-prawdziwe-cele,76735,tv.html
https://www.pch24.pl/ich-prawdziwe-cele--na-taki-fil
m-czekali-polacy--komentarze-po-premierze-,76792,i.h
tml

7. Data: 2020-06-27 13:43:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 12:02, m...@g...com pisze:
> ---
> Z rozmiarem i mianem twojego? Bynajmniej ;P
> Idz w POkoju, Bog Ciem KOcha! ;)

ze cie jeszcze nie posadzili za oszustwa, tak chujowo ci to wychodzi,
jestes jak wlamywacz do monopolowego znajdowany rano bo schlal sie ze
szczescia pryta
--
gazebo

8. Data: 2020-06-27 13:49:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> Z rozmiarem i mianem twojego? Bynajmniej ;P
> Idz w POkoju, Bog Ciem KOcha! ;)

ze cie jeszcze nie posadzili za oszustwa, tak wujowo ci to wychodzi,
jestes jak wlamywacz do monopolowego znajdowany rano bo schlal sie ze
szczescia pryta
---
Masz z tym problem? Bo chcesz widzem ciongle o tym gadac ;P
A moze szczenscia ci nie dostaje? A takis POnoc boski... ;)
Ja siem dzielem darmo bom darmo dostal. Bierz i siem upijaj ;P
Bog ciem wujku KOcha z takim wujkiem jakiego ci dal ;)))

9. Data: 2020-06-27 13:56:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 12:49, m...@g...com pisze:

> [...]
> Ja siem dzielem darmo bom darmo dostal. Bierz i siem upijaj ;P
> Bog ciem wujku KOcha z takim wujkiem jakiego ci dal ;)))

permanentne zaniki pamieci, ktore u ciebie obserwuje sugeruja rehab
--
gazebo

10. Data: 2020-06-27 14:06:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja siem dzielem darmo bom darmo dostal. Bierz i siem upijaj ;P
> Bog ciem wujku KOcha z takim wujkiem jakiego ci dal ;)))

permanentne zaniki pamieci, ktore u siebie obserwuje sugeruja rehab
---
ale jeszcze pamientasz jak siem nazywasz? ;P
Bog ciem KOcha nawet z alzheimem ;)

Ciekawe zdanie
Boty rzundzom! AI wprogramuje ci gluPOtem...
Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...