Re: IdN - awaria 1999.12.07

następny post »
From: Krzysztof Szarner <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: IdN - awaria 1999.12.07
Date: Wed, 22 Dec 1999 21:18:29 +0100

Z braku lepszego zajecia biore sie za cos na czym sie nie znam (wg
notacji AA), wiec wybaczcie ;) Ale do rzeczy :)

Aleksander napisał:

> Nazwy serwerów zanotowałem. W ich większej liczbie można wybierać.

Ja bym wybral news.idn.org.pl, wydaje mi sie ze chodzi dosc szybko.
Na pewno nie tpnet, vogel. Ale wogole mam odczucia ze wszystkie chodza
tak samo - tzn raz ten szybciej, raz ten.

> Niestety nie wiem "z czym się to je" (nie znam tych narzędzi)

np. w sesji dosowej windowsa ping news.idn.org.pl , dla porownania
ping news.tpnet.pl, ping news.icm.edu.pl, news.task.gda.pl...
Podany czas w milisekundach powinien powiedziec Ci ktory serwer
najszybciej odpowiada. Ale musisz zrobic wiecej serii, bo przeciez
ruch na laczach jest rozny...
A tracert podaje droge Twoich pakietow do celu. Czasami mozna sie
zdziwic ;>>

pozdr. balon

31.12 Michal 'Orr' Daszkowski
03.01 Aleksander
08.01 Aleksander
10.01 Michal 'Orr' Daszkowski
12.01 Aleksander
13.01 Michal 'Orr' Daszkowski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla