Idea25 i ATW

1. Data: 2003-09-16 18:13:48

Temat: Idea25 i ATW
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy żadna z Was nie rozprowadza na terenie
Warszawy tych kosmetyków???
--
Anna

1. Data: 2003-09-16 19:21:21

Temat: Re: Idea25 i ATW
Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy żadna z Was nie rozprowadza na terenie
> Warszawy tych kosmetyków???
> --
> Anna

U mnie w pracy kolezanka kupuje w firmie ATW kosmetyki dla siebie i czasem
dla mnie tez cos tam kupuje.

Beata

1. Data: 2003-09-17 11:29:11

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy żadna z Was nie rozprowadza na terenie
> Warszawy tych kosmetyków???

moja przyjaciółka kiedyś kupowała kosmetyki Idea25 gdzieś w Trójmieście
(jesteśmy z Warszawy) i to na zamówienie przez jakieś znajome.Podobno w
Warszawie nie są dostępne tak po prostu,żeby iść i kupić, ale może to się
już zmieniło

pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-09-17 11:50:50

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno w Warszawie nie są dostępne tak po prostu,żeby iść i kupić, ale
może to się
> już zmieniło

Niektóre apteki mają trochę tym kosmetyków. Np. taka mała osiedlow apteka na
Sterniczej 7 (Bemowo) ma trochę kremów z serii citrobiotic, osławioną piankę
i coś tam jeszcze. W aptece w WolaParku też kilka kremów widziałam, z tej
samej serii, ale tego miejsca nei polecam, to strrrrrasznie tam jest wszytko
drogie!!

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-17 16:51:22

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl>
napisał w wiadomości
> [...]
> i coś tam jeszcze. W aptece w WolaParku też
kilka kremów widziałam, z tej
> samej serii, ale tego miejsca nei polecam, to

Serdeczne dzięki!!!

> --
> Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T.
Kotarbiński)
> GG #371734
> .

Czy znacie?