woskowanie uszu??gdzie??[wawa]

1. Data: 2003-09-16 14:19:23

Temat: woskowanie uszu??gdzie??[wawa]
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio naczytałam sie o pozytywnych skutkach woskowania uszu i mam pytanie
czy któraś z grupowiczek miała ten zabieg?? Jakie rezultaty??
Czy znacie sprawdzony gabinet w Warszawie i jaka jest orientacyjna cena??

Mania
Wawa-Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-09-30 18:29:47

Temat: Re: woskowanie uszu??gdzie??[wawa]
Od: "kaasik" <k...@n...nie.nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <M...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy któraś z grupowiczek miała ten zabieg?? Jakie rezultaty??
> Czy znacie sprawdzony gabinet w Warszawie i jaka jest orientacyjna cena??

chyba chodzi c\i o świecowanie uszu?
a jeżeli tak to poczytaj sobie www.wadam.pl i udaj się do sklepu ze zdrową
żywnością i kup świece ziołowe i sama sobie zrób.
Kasia

1. Data: 2003-10-01 09:24:50

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaasik" <k...@n...nie.nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> chyba chodzi c\i o świecowanie uszu?
> a jeżeli tak to poczytaj sobie www.wadam.pl i udaj się do sklepu ze zdrową
> żywnością i kup świece ziołowe i sama sobie zrób.
> Kasia

o nono o to chodzilo ( ja pierdola jestem ;)))
Dzieki wielkie :)))))))

1. Data: 2003-10-02 16:47:20

Od: "pleple" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a jeżeli tak to poczytaj sobie www.wadam.pl i udaj się do sklepu ze zdrową
> żywnością i kup świece ziołowe i sama sobie zrób.

Właśnie, zrób sobie sama, to jest cool

pleple

oczyszczanie a okres??
Krem nawilzajacy dla faceta