oczyszczanie a okres??

1. Data: 2003-09-16 14:17:02

Temat: oczyszczanie a okres??
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wszystkie wiemy jak reaguje nasz cera na menstruacje i mam pytanie czy na
zabieg oczyszczania cery lepiej wybrać sie przed ,w trakcie czy po okresie??

Mania
Wawa-Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-09-16 15:32:38

Temat: Re: oczyszczanie a okres??
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

po, wtedy organizm jest mniej wrażliwy na ból

1. Data: 2003-09-16 16:42:52

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <M...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wszystkie wiemy jak reaguje nasz cera na menstruacje i mam pytanie czy na
> zabieg oczyszczania cery lepiej wybrać sie przed ,w trakcie czy po

Po. Przynajmniej tak mi powiedziała kosmetyczka, która kiedyś wykonywała u
mnie oczyszczanie twarzy. Przed okresem mogą się pojawiać wypryski
spowodowane zmianami hormonalnymi, to samo w trakcie. Po, wszystko się
normuje i można zająć się tymi niedoskonałościami cery, które nie są
uzależnione od menstruacji.

Elvira

Krem nawilzajacy dla faceta
skóra mieszana-proszę o poradę