Ideał kobiecej urody

391. Data: 2014-01-19 17:10:36

Temat: Re: Ideał kobiecej urody
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 17:06, Qrczak pisze:

> Widziałaś Ty kiedyś uciekającego trola?
http://www.gifttonature.org.uk/uploads/content_docum
ents/702/TROLL-BIKE.jpg

392. Data: 2014-01-19 17:31:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-19 16:04, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> A wiesz zdumiewający, a Ty to niezły trol jesteś, a titi

Też tak sądzę. Ale ogólnie fajnie się zrobiło dzięki temu na grupie -
trochę świeżego powietrza jakby napłynęło, znad Skandynawii, hi hi.

Ewa

393. Data: 2014-01-19 17:32:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 16:08, zdumiony pisze:

> Ale to nawet nieestetyczne

Nie muszą sobie fotek cykać, ani filmów kręcić.

Ewa

394. Data: 2014-01-19 18:06:59

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 16:53:11 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
> Też pomyślałam, że sila złego an jednego, już w ogóle będzie wiał gdzie
> pieprz rośnie przed tymi okropnymi babami :)

Albo dowie sie o nich czegos nowego?... jakze odmiennego od jego postawy?

Bo, smiech smiechem, (albo raczej zgroza...) ale spotkalam w zyciu pare osob, ktore
naprawde tak mysla.

395. Data: 2014-01-19 18:18:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> I na ulicy uprawiać seks? Przy tej pogodzie?

Nie masz autka?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

396. Data: 2014-01-19 18:24:25

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli idę na miasto i proponuję kobietom seks w moim mieszkaniu, od ilu
> dostanę w gębę?

Jest taka anegdota: w carskim wojsku pewien młody, pryszczaty i nieśmiały
porucznik przyglądał się z zazdrością swojemu sierżantowi, ktory wciąż miał
nową kobietę. Ponieważ porucznik uznał, że sierżant nie jest (z wyglądu)
typem amanta- tym bardziej był takim obrotem spraw zaintrygowany. Aż raz
wezwał go do siebie i spytał, jak on to robi, że ma takie branie? Na co
sierżant odpowiedział, że jak mu się jakaś dama podoba, to podchodzi do niej
i opowiada, jakie to chciałby z nią rzeczy wyprawiać w łóżku. Porucznik nie
dowierzając mu wykrzyknął, że przecież jak dama usłyszy takie bezeceństwa,
to da mu w pysk. Sierżant na to, że owszem- na 5 kobiet 4 daje mu w pysk...

Zdumiony- przekalkuluj sobie:-)

397. Data: 2014-01-19 18:27:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 18:24, Chiron pisze:
> jak dama usłyszy takie bezeceństwa, to da mu w pysk. Sierżant na to, że
> owszem- na 5 kobiet 4 daje mu w pysk...
>
> Zdumiony- przekalkuluj sobie:-)

Chironie, podziwiam Cię za siłę spokoju, że nie oburzyłeś się na krytykę
Hellingera. Może napiszesz co o niej myślisz i o "podróży na bębnie"?

398. Data: 2014-01-19 18:28:04

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 17:31, FEniks pisze:

> Też tak sądzę. Ale ogólnie fajnie się zrobiło dzięki temu na grupie -
> trochę świeżego powietrza jakby napłynęło, znad Skandynawii, hi hi.

No i mimochodem wyszedł dżęder: kobiety mają jakby więcej jaj, ale to
dzięki Qrze chyba.

399. Data: 2014-01-19 19:08:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak sądzę. Ale ogólnie fajnie się zrobiło dzięki temu na grupie -
> trochę świeżego powietrza jakby napłynęło, znad Skandynawii, hi hi.

Bądźmy wdzięczni trolom. Gdyby nie oni, reszta Usenetu nigdy nie
osiągnęłaby radości.

parafrazując Twaina

400. Data: 2014-01-19 19:11:36

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 19:08, Qrczak pisze:

> Bądźmy wdzięczni trolom. Gdyby nie oni, reszta Usenetu nigdy nie
> osiągnęłaby radości.

Jeszcze tylko trole wprowadzają trochę życia w wymierający usenet.
Dla troli i trolic dedykuję - tego teraz słucham. Choć pewnie nie każdy
trol gustuje w takich...
https://www.youtube.com/watch?v=bNgbKRrB5rc

[offtopic] Nie dla klubu go-go
Typ męskiej urody