Ideał kobiety - ciągniemy temat ...

1. Data: 2004-08-04 07:06:06

Temat: Ideał kobiety - ciągniemy temat ...
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał o idealnej (dla niego) kobiecie m.in.:

> musi umiec mi sie sprzeciwiac

O tych małych, ukrytych (niemalże) słowach powiedziałbym,
że stanowią w moim odczuciu pewne światełko nadzieji w bardzo
długim i ciemnym tunelu.

Czy szanujemy kobiety, które zmuszają nas do wysiłku ?
No i nie chodzi tu o wysiłek związany z wypowiedzeniem
słów: "Rozczarowałaś mnie, idź sobie, to nie to". Wiem, to
też wymaga wysiłku. Tak samo, jak pakowanie własnej walizki
i kolejna przeprowadzka. Ale nie o to pytam ...

Ile trzeba spotkać kobiet "nieidealnych", bo spotkać "idealną" ?
Jak długo jest ona "idealna" ?

To pytanie do praktyków ...

1. Data: 2004-08-04 10:30:43

Temat: Re: Ideał kobiety - ciągniemy temat ...
Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Redart napisał:

> Ile trzeba spotkać kobiet "nieidealnych", bo spotkać "idealną" ?

całe życie bedziesz spotykał kobiety z jakimiś wadami. Najsmieszniejsze
jest to ze gdy znajdziesz jakąś wadę w niej to zeby sie utwierdzic ze to
jest wada znajdziesz kolejne tak naprawde nie istotne np odrosty, raz
nie ogolone nogi, za mocno zarośnięta cipka, nie umiejętność robienia
loda itd...

> Jak długo jest ona "idealna" ?

jeśli dobrze gotuje to całe życie
jeśli ci sie nie znudzi ten idealny związek czyt. bez wydarzeń...tj. rutyna
--
Tofik

Jak mawiają francuzi - co stoi to do buzi

1. Data: 2004-08-04 11:03:00

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Redart:
>
> Dopoki nie spotka i nie pokocha kogos bardziej ~normalnego? ;)

> offfkorzss... :)

W domyśle miałem: Bluzgacza i Kominka ... :)

1. Data: 2004-08-04 11:03:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart:
> Jak długo jest ona "idealna" ?

Dopoki nie spotka i nie pokocha kogos bardziej ~normalnego? ;)

> To pytanie do praktyków ...

offfkorzss... :)

--
Czarek

1. Data: 2004-08-04 11:56:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart:
> W domyśle miałem: Bluzgacza i Kominka ... :)

No widzisz, a mnie wyszla z tego 'abstrakcja'. :)

--
Czarek

1. Data: 2004-08-04 13:48:14

Od: "Satori" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> KOMINEK napisał o idealnej (dla niego) kobiecie m.in.:
>

> Ile trzeba spotkać kobiet "nieidealnych", bo spotkać "idealną" ?

Przecież to jest powszechnie znane: 274.

> Jak długo jest ona "idealna" ?
To też oczywiste: przeciętnie 3 dni do 4 miesiące.

> To pytanie do praktyków ...
No, myślę, że nie do gejów.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Satori

1. Data: 2004-08-04 21:25:21

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak odchodzac lekko od twego posta to powiem wam ze idealna kobieta to taka
co umie czasem przypierdolic facetowi bo jak glosi slynne staropolskie
przyslowie, jak sie chlopa nie bije to mu watroba gnije :)

--
"When fortune smiles at something
as violent and ugly as revange,

http://f2.pg.photos.yahoo.com/mopek21

1. Data: 2004-08-04 21:51:18

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <m...@w...pl> wrote in message

> co umie czasem przypierdolic facetowi bo jak glosi slynne staropolskie
> przyslowie, jak sie chlopa nie bije to mu watroba gnije :)

Gruba, znowu wszystko pomieszalas, bo powinno byc:

"jak sie chlopU nie bije....................." - o seks chodzi, no ale skad
ty mozesz o tym wiedziec............
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-05 01:25:50

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in news:ceq1sk$mrr$1@news.onet.pl:

> Ile trzeba spotkać kobiet "nieidealnych", bo spotkać "idealną" ?
> Jak długo jest ona "idealna" ?

Idealna kobieta jest idealna na zawsze.
Tak by to wynikalo z logicznego punktu widzenia:)

BTW- zapraszam do napisanego na nowo watku o idealnych kobietach.
Tym razem moje wulgaryzmy i chamstwo nie powinno ci przeszkodzic w
dyskusji:)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Idealem mezczyzny jest kobieta, ktorej nie moze znalezc

1. Data: 2004-08-05 08:52:53

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 4 Aug 2004 16:25:21 -0500, na pl.sci.psychologia, Kasia napisal(a):

> tak odchodzac lekko od twego posta

Nie jesteś za bystra, prawda?

Dokąd poszłaś od jego posta?? ;))))

LOL

--
Logan [GG: 3507735]
"Czyli tak jak Słodzik, Aku, Logan...zaiste, wykurwiste wzorce."

Piotruś i jego Pan
(komary)
[OT] żenujący brak kultury na pl.sci.psycholgia
Szacunek...re: czy ktos pogada
potrzebuje pomocy