Re: Idealny ustrój społeczny

Data: 2016-01-30 16:56:00
Temat: Re: Idealny ustrój społeczny
Od: LeoTar <L...@y...com>

zdumiony pisze:

> NIE MA dobrych haseł, których nie można by zeszmacić. Nawet z tego co
> mówił Jezus jakąś pokrętną logiką zrobiono palenie ludzi na stosach.
> Co się tyczy "Wolność, równość i braterstwo" to w 20 wieku próbowano
> zrealizować "równość" co przyniosło opłakane skutki.
> Obecnie bardzo popularne jest hasło "Wolność" w wykonaniu
> "wolnościowców" - JKM, libertarianie, Braun. Czy trzeba czekać 100 lat
> aż okaże się że to pomysł poroniony?? A co będzie następne hasło
> "Braterstwo"?

Przestań się zachowywać jak niedorozwinięty i niezdolny do samodzielnej
analizy dzieciak. Odrzuć zakazy narzucone przez tradycję i spójrz na
moja ofertę bez zahamowań i uprzedzeń.

Wolność możliwa jest tylko wówczas gdy to co dozwolone ojcu może
powielać bez żadnych ograniczeń jego syn; i analogicznie to co wolno
matce może może bez żadnych ograniczeń i zakazów przeprowadzić córka.
Weź i rozważ w tm kontekście postępek córek biblijnego Lota, które -
będąc przekonanymi, że one i ich ojciec są jedynymi pozostałymi przy
życiu ludźmi - zdecydowały się współżyć z ojcem by ród (ludzki) nie
zaginął. Podobnie powinien zachować się syn gdyby pozostał sam z matką -
bez żadnych obaw i uprzedzeń powinien współżyć z matką by zachować ród
(ludzki). Gdyby wskutek zakazu, czyli umysłowego zniewolenia, pojawił
się strach przed takim aktem seksualnym to jego konsekwencją mogłaby być
mutacja informacji genetycznej (lub niezdolność do spłodzenia potomstwa)
gdyż strach jest zakłóceniem czyli czynnikiem zaburzającym przekaz
informacyjny. Niezależność umysłowa jest miarą wolności i zdolności do
podejmowania decyzji w sytuacjach skrajnych zagrażających trwaniu
gatunku (wolność absolutna).

Równość jest możliwa tylko wówczas gdy syn odważy się sięgnąć po to co
dla jego ojca w życiu najważniejsze - w sensie zachowania życia gatunku
- czyli po kobietę ojca; podobnie córka stanie się równa emocjonalnie
matce gdy odważy się sięgnąć po to co dla jej matki najważniejsze dla
przetrwania gatunku, czyli po mężczyznę swojej matki. I wystarczy by
dziecko dokonało tego raz i pokonało strach przed swoim Stwórcą by stało
mu się emocjonalnie równe. Równość nie oznacza równości w sensie
posiadania dóbr materialnych lecz w sensie metafizycznym.

Co do braterstwa (siostrzeństwa) to gdy syn stanie się równy ojcu i
posiądzie kobietę ojca stanie się bratem swego ojca. Takowoż sprawa ma
się w relacjach córki z matką: gdy córka posiądzie mężczyznę swojej
matki stanie się jej siostrą.

Taki jest mój pogląd na kwestię hasła rewolucjonistów: Wolność, Równość
i Braterstwo. Spełnienie tych trzech warunków oznacza Oświecenie
konieczne do dalszego trwania gatunku zaś ich nie spełnienie oznacza
śmierć gatunku. Przytaczał to Chiron powołując się na rzekome zawołanie
masonów: wolność, równość, braterstwo albo śmierć.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/