If a=1 then goto ....

1. Data: 2003-08-07 20:15:16

Temat: If a=1 then goto ....
Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a na polskie jeśli a=1 to skacz do lini którejś tam :) czyli jesli zrobimy
coś w danej sprawie wtedy przeskoczymy gdzieś dalej (z góry znamy skutek
naszej decyzji) jeśli a=0 to skaczemy gdzie indziej (tez znamy ten skutek),
jeśli ktokolwiek z Was pisał jakikolwiek program to wie o co mi chodzi, czy
nie zabardzo odnosi się to do naszego bytu, czy nie zyjemy w jakiejś chorej
symulacji, ostatnimi czasy takie myślenie stało się bardzo modne (Matrix, 13
piętro, Dark City), ale czy znajdzie się coś co temu może zaprzeczyć ??
Możecie podać jakieś argumenty które obalą tą teorię ?

Piotrek

1. Data: 2003-08-07 20:30:55

Temat: Re: If a=1 then goto ....
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003 20:15:16 +0000 (UTC), " Piotrek"
<r...@N...gazeta.pl> wrote:

>ale czy znajdzie się coś co temu może zaprzeczyć ??

Nieprzewidywalność.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-07 20:31:53

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprzewidywalność.

Nieprzewidywalność ? przykład, wszystko jesteś w stanie przewidzieć mając
dosteczną ilość danych, pewne rzeczy teraz są niezrozumiałe, za 10 lat bedą
czyms normalnym.

Piotrek

1. Data: 2003-08-07 20:41:50

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003 20:31:53 +0000 (UTC), " Piotrek"
<r...@N...gazeta.pl> wrote:

>Nieprzewidywalność ? przykład, wszystko jesteś w stanie przewidzieć mając
>dosteczną ilość danych,

Mając - tak. Ale nie masz, stąd nieprzewidywalność.

>pewne rzeczy teraz są niezrozumiałe, za 10 lat bedą
>czyms normalnym.

No i?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-07 20:42:53

Od: ezra <h...@A...DOTpl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> [...]
> dosteczną ilość danych, pewne rzeczy teraz są niezrozumiałe, za 10 lat bedą

Nie sadze.
A co z kotem Schroedinger'a (chyba o tego kota chodzi, ale nie jestem
pewien)?

//ezra
--
...who howled on their knees and was drag off the roof waving
manuscripts and genitals, and his PCLP certificate.

1. Data: 2003-08-07 20:43:33

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nieprzewidywalność ? przykład, wszystko jesteś w stanie przewidzieć mając
> dosteczną ilość danych, pewne rzeczy teraz są niezrozumiałe, za 10 lat
> bedą czyms normalnym.

Nie będą pewne rzeczy ani za 10, ani za 1000 ani nigdy. Z powodu takiego, że
zmierzamy w naszej ludzkiej eksporacji rzeczywistości do chaosu. Złożoność
poznawalna graniczy z chaosem niepoznawalnym. Chaos nigdy nie będzie
zrozumiały. Chyba nie zaprzeczysz istnienia chaosu ? Twierdził, że chaos nie
istnieje ?

silvio

1. Data: 2003-08-07 20:49:26

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i?

Pozwoli nam zbliżyć się do tego który stworzył ten system. A co się stanie
gdy staniemy na jego poziomie ? Odłączy zasilanie ? przestaniemy istnieć ?

Piotrek

Ps. ciekawe ile jeszcze razy mam posyłac tego posta gazeta rules :)

1. Data: 2003-08-07 20:55:26

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> modne (Matrix, 13 piętro, Dark City), ale czy znajdzie się coś co temu
> może zaprzeczyć ?? Możecie podać jakieś argumenty które obalą tą teorię ?

Patrzysz na rzeczywistość przez pryzmat myślenia schematycznego,
algorytmicznego jaki udziela się czasami programistom (zwłaszcza młodym).
Świat jednak i życie to struktury nieskończenie bardziej złożone i rządzące
się takimi prawami o jakich się nie śniło filozofom. Życie i rzeczywistość
polegają PRZEDE WSZYSTKIM na DOŚWIADCZENIU ICH a nie na kalkulowaniu,
klasyfikowaniu i racjonalizowaniu (również ale po drugie albo nawet po
trzecie). Umysł też można wyłączyć i jak sądzisz, kim wtedy się jest ?

silvio

1. Data: 2003-08-07 20:56:06

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio_manuel <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> poznawalna graniczy z chaosem niepoznawalnym. Chaos nigdy nie będzie
> zrozumiały. Chyba nie zaprzeczysz istnienia chaosu ? Twierdził, że chaos

Ja jednak wierzę w to że za 10, 100, czy 1000 lat te pewne rzeczy staną się
jasne, wtedy właśnie zrównamy się z twórca systemu, może wtedy zaistnieje
chaos do którego zmierzamy.

Piotrek

1. Data: 2003-08-07 20:57:49

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sadze.
> A co z kotem Schroedinger'a (chyba o tego kota chodzi, ale nie jestem
> pewien)?

wyjaśnij o co chodzi z tym kotem, nigdy o nim nie słyszałem

Piotrek

to nie jest rodzina !!!
Re: Co to jest CZAS ?
roznica wieku