Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(

41. Data: 2005-09-28 10:00:34

Temat: Re: Szczęsliwy Koniec :)
Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Producent sie cieszy, aptekarz sie cieszy, 23-letni hipochondryk tez jest
> szczesliwy. Umrze w swoim czasie w poczuciu ze zrobil wszystko zeby
> przechytrzyc wlasne geny ( czytaj przeznaczenie).

Co racja to racja ale nie wydawaj pochopnych opinii :) mnie się wydaje że ci
lekarze dobrze zrobili że nie dali mu tego leku, ale on jest teraz taki
skołowany bo oni nic mu nie wytłumaczyli, po prostu powiedzieli nie i koniec
i opowiedzieli jakąś bajkę na dobranoc żeby go uspokoić (a on myśli i widzi
w swoich badaniach jak byk że coś jest nie tak) no to doczytał w Internecie
i teraz masz tego skutki, także moim zdaniem to lekarze zrobili z niego
hipochondryka :) a nie on sam. Teraz zamiast się więcej ruszać i jeść
wspomniane Omega-3 będzie jadł tabletki dla ludzi z zaawansowaną chorobą :)
moim zdaniem to nie on do tego doprowadził ale lekarze, którzy potraktowali
go na odpieprz to poszedł do takiego który mu dał to co chciał :).

42. Data: 2005-09-28 12:54:43

Temat: Re: Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Sep 2005 11:51:06 +0200, Kurciok wrote:
> Aha no spoko bo tak to napisałeś że wynikało z tego że uważasz że
> to co jest w tych kapsułkach jest jakieś syntetyczne i że to są prochy
> jakieś (tymczasem to się z łososia wytwarza). A jak sprawdziłeś to
> że ten olej lniany na ciebie lepiej działa? może po prostu więcej go
> jesz i dlatego.
Sprawdziłem empirycznie, chociaż faktycznie może to i większa ilość.
Tak czy siak, olej lniany wychodzi taniej, naturalniej i zdrowiej -
najlepiej w postaci pasty Dr. Budwig (zmiksowany z twarogiem i jogurtem),
która pozwala na lepsze wchłonięcie tych kwasów.

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

43. Data: 2005-09-28 13:51:19

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepiej w postaci pasty Dr. Budwig (zmiksowany z twarogiem i jogurtem),
> która pozwala na lepsze wchłonięcie tych kwasów.

No spoko może sam spróbuje :) skoro tak chwalisz.

44. Data: 2005-09-28 18:06:47

Od: "Paweł" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się wobec tego zastanawiam jak to jest iż ludzie zaczynaja umierać na
zawały w wieku lat 35-45. Przykładowo śp. Grzegorz Ciechowski, lat 44.
Myslę, że gdyby zaczął brać statyny (których wówczas jednak nie było) wieku
dwudziestu paru lat - tak jak ja :) z pewnością pożyłby dłużej. Przykład
kolejny

""
W wieku 41 lat zmarł we Włoszech, na zawał serca, dwukrotny górski mistrz
Polski w kolarstwie, Marian Gołdyn
""

Chciałbym zapytać, czego mu brakowało? Sportu na pewno nie. Otyły tez nie
był, bo nie widziałem takiego kolarza. Ale gdyby przyjmował...

itp.

Więcej rozwagi :)

45. Data: 2005-09-28 18:28:59

Od: "wete" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <n...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Myslę, że gdyby zaczął brać statyny (których wówczas jednak nie było)
> wieku dwudziestu paru lat - tak jak ja :) z pewnością pożyłby dłużej.

O ile pamietam, Ciechowski nie zmarł na zawał.

46. Data: 2005-09-28 18:37:12

Od: "Izabela " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wete <w...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Paweł" <n...@k...pl> napisał w wiadomości
>

> O ile pamietam, Ciechowski nie zmarł na zawał.

Dokladnie. To był tętniak rozwarstwiony aorty.
Czy statyny w Twoi przypadku sa niezbędne?
Trzeba odpowiedziec na sporo pytan , obliczyc ryzyko score , statyny nie sa
szczęśliwym remedium na wszystko , co nie znaczy ,ze nie nalezy ich stosować.
Nie ma jeszcze? niestety leku na niesmiertelnośc....

47. Data: 2005-09-28 19:06:38

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Sep 2005 20:06:47 +0200, Paweł wrote:
> [...]
>
> Chciałbym zapytać, czego mu brakowało? Sportu na pewno nie. Otyły tez
> nie był, bo nie widziałem takiego kolarza. Ale gdyby przyjmował...

To jest właśnie mało rozważne. Łykanie jakiejkolwiek chemii bez
wyraźnej przyczyny zawsze kończy się źle. Jak się kiedyś
przejdziesz, to może się nauczysz.

A podawanie kolarza za przykład jest dość hm, śmieszne. Po pierwsze,
nie chcę gościa oczerniać, ale w tym sporcie całkiem możliwe że stosował
dozwolone lub nie środki "dopalające" które wywarły takie efekt, a po
drugie niestety nie każdy organizm jest w stanie wytrzymać obciążenie
sportu wyczynowego.

48. Data: 2005-09-28 19:20:15

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Rzeszótko" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Piosenkarz to jest sport wyczynowy :) z wyglądu to ten gościu wyglądał
zawsze jak kłębek nerwów.

> [...]
> dozwolone lub nie środki "dopalające" które wywarły takie efekt, a po
> drugie niestety nie każdy organizm jest w stanie wytrzymać obciążenie

Żadny nie jest :) pokaż mi jakiegoś sportowca wyczynowego który dożył 100
lat. Sport wyczynowy jest tak samo szkodliwy dla organizmu jak otyłość.

49. Data: 2005-09-28 19:59:20

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Sep 2005 21:20:15 +0200, Kurciok wrote:

> Piosenkarz to jest sport wyczynowy :) z wyglądu to ten gościu wyglądał
> zawsze jak kłębek nerwów.
I chyba niestety jarał trochę za dużo szlugów, a przynajmniej tak
wyglądał.

> Żadny nie jest :) pokaż mi jakiegoś sportowca wyczynowego który
> dożył 100 lat. Sport wyczynowy jest tak samo szkodliwy dla organizmu jak
> otyłość.
No wiesz szachiści albo np. ping-pongiści chyba nie narzekają na
zdrowie, a pozatym nigdy nie wiadomo na ile to sam sport, a na ile
szprycowanie się różnymi świnstwami dla jak najlepszego wyniku. Ale
generalnie to masz rację.

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com
http://sztywny.titaniumhosting.com

Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja lekarzy :( brak zainteresowania [lipidy]
Ważne! Proszę o pomoc.
Jakie ćwiczenia gimnastyczne możecie polecić?
Permanentne łzawienie