Strona główna Grupy pl.sci.psychologia fajnie tak sie przypierdolić do ikselki? Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)

Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)

Data: 2009-01-23 00:06:05
Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org>

news:624udixgzyw1$.1xl264nnkw8yo$.dlg@40tude.net...

> Teza o modzie i pedałach jest własnie w całości autorstwa mojego męża -
> najbardziej męskiego ze znanych mi męskich mężczyzn (po JPII) i nie ma
> takiej siły, któraby sprawiła, aby tego typu facet mógł poczuc miętę do
> pedała.

JPII meski w jakim znaczeniu?
Seksowny, niezle sie poruszal, szarmancki?
To kto jest wg ciebie max kobiecy? Matka Teresa, czy moze wystrzalowa matka
Chrystusa?
Jestes ostro popierdolona.
A meza poslij do szkoly, bo pierdoli jak potluczony, ale z tego co widze w
twojej rodzinie to swoista choroba "zawodowa".
Uwielbiam takich wiejskich glupkow (pansracz tez do nich nalezy), ubaw z was
jest niesamowity, bo jestescie tak kurewsko debilni, ze nawet plakac z
powodu tego, ze cos takiego w ogole istnieje jest szkoda.

A oni z kolei boją się go jak ognia - miał parę okazji do
> przekonania się.
> Uważam, że teza ta (o modzie, modelkach-chłopcach i pedałach) jest
> odkrywcza i prawdziwa.

Tylko dlatego, ze przedstawil ja twoj wiejski glupek-maz oczywiscie.
Jak postawi kloca na srodku pokoju, to powiesz, ze ma zmysl do feng shui i
ze sie ladnie komponuje z pozostalymi sprzetami.
Co za glupie babsko.

> [...]
> chłopców - żeby naśladując bezkształtne, chude modelki, maskowały swoje
> cudowne biodra, odchudzały sie na potęgę, tracąc biust, i zakładały
> kaszkiety chowając pod nie swoje długie włosy.
> Żeby chodziły długim krokiem, z biodrami wypchniętymi do przodu, jak
> zgarbieni, chudzi gavroches, którzy za franka pójdą z pedziem do jego
> atelier...
> I wtedy będzie jednakowo, i wtedy taki pedał nie będzie inny, niż normalny
> mężczyzna - obaj z chłopcem w łóżku, obaj z przekonaniem o tym, że jest,
> jak być powinno, jednako, a nie inno :->

Zazdroscisz wzrostu i czego tam jeszcze tym modelkowatym pasztetom, ot co.
Wylaza kompleksy wielkiego zada i grubych (od tluszczu, a nie od
wysportowania) ud, tu cie boli.
Ta cala teoria jest dowodem na istnienie klanu idiotow w spoleczenstwie, do
ktorego zaliczasz sie wraz z rodzina i znajomymi, skoro takie pierdoly
rozsiewacie.
Zaloze sie, ze ta bzdura jest jednym z waszych tematow do rozmow podczas
spotkan rodzinnych i przyjacielskich - coz za poziom intelektualny i co za
powazne rozmowy! Maz naprawde wysoko mierzy z tematami i poziomem rozmow -
slowem: intelektualista jakich malo. Tylko pozazdroscic, ale w ten sposob
twoje opowiesci o intelekcie rodzinnym staly sie w tym momencie kolejnym z
twoich mitow i klamstw.
Prymitywy po prostu jestescie, prymitywy w cholere. Do cepa!
--
Bluzgacz