Ikselko.....

271. Data: 2012-05-06 20:42:39

Temat: Re: Ikselko.....
Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:40, Ikselka pisze:

> A skad TY wiesz, że "obcym"?

bo nie "zażyłym"

--
MM

272. Data: 2012-05-06 20:45:42

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:42, Paulinka pisze:
> margaretha pisze:

> Zaraz chyba zostanie użyte przeciwko Tobie ;)

Już zostało :)

> MOLNARka nie wysłałaby nigdy zdjęć rzeczonej koleżance, mogę się o 100
> milionów założyć.

Też mi się to wydaje mało prawdopodobne.

--
MM

273. Data: 2012-05-06 20:55:11

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:28, Animka pisze:

> [...]
> ma swoje rodziny i swoje zażyłości. Za dużo oczekujesz od ludzi na
> grupach dyskusyjnych. To, że się powiadomi o swoim ślubie i wyśle piękne

To jeszcze raz powoli i drukowanymi literami.

MOLNARka nie wysyłała żadnych swoich zdjęć na priva, jeśli kogoś nie
znała co najmniej DOBRZE i nie chodziło tylko o znajomość z dyskusji
grupowych. Nie wydaje mi się, by mogła znać Ciebie na tyle dobrze, by
zdecydować się wysłać Ci zdjęcia z prywatnej imprezy, tym bardziej, że -
wybacz dosadność - na newsach od lat cieszysz się raczej sławą trolla,
zatem resztę dośpiewaj sobie sama.
Czy jeszcze coś mam wytłumaczyć? :)

N.

274. Data: 2012-05-06 21:00:57

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 22:34, margaretha pisze:

> Ale obcym ludziom na grupach dyskusyjnych to się swoich zdjęć ze ślubu
> chyba nie wysyła.

Wysyła(ło) się i lepsze rzeczy, ale najpierw to trzeba z takimi ludźmi
beczkę soli zjeść :)
Nie wiem, może świat się (s)kończy(ł), ale naprawdę nie podejrzewam o
taką znajomość MOLNARki i Animki ;-)
Najlepiej byłoby, gdyby sama MOLNARka się pojawiła i potwierdziła bądź
zaprzeczyła :)

N.

275. Data: 2012-05-06 21:10:33

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 23:00, Nixe pisze:

> [...]
> taką znajomość MOLNARki i Animki ;-)
> Najlepiej byłoby, gdyby sama MOLNARka się pojawiła i potwierdziła bądź

No dlatego napisałam że obcym. Albo niech Animka tę dyskietkę znajdzie
(jak ma ją jeszcze w co włożyć :)) i wrzuci foty na jakiś serwer. I
Wtedy albo nam szczeny opadną albo jej się coś pomyliło :)

--
MM

276. Data: 2012-05-06 22:48:01

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup

"kika" <w...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> nie wytrzymuje i reaguję na niejaką Ikselkę (czy np. Antenkę na polityce)
> alergicznie. Co skutkuje takimi głupawymi postami. Ale to forma otwarcia
> zaworu bezpieczeństwa.
> A z OT masz rację, powinienem dorzucić. Jakieś 10% tutejszych użytkowników
> faktycznie zarzuca tu posty zgodne z tematyką grupy...
>
> Pomyślec, że temu głupawemu flejmowi winny jest hiszpański ser. Który
> zresztą zdaniem alfy i omego w sprawach kulinarnych - rzeczonej Ikselki -
> jest najważniejszym produktem, któremu szczególną uwagę należy poświęcić w

Ja "kulturę" stopniuję w zależności od "rozmówcy". Ale wybacz, Ikselka nie
ma kultury, Ikselka ma RACJĘ...

> Nie zabiera głosu na twoje zaczepki.
Dalej to podtrzymujesz? - Znaczy, że nie zabiera? Przejrzyj wątek.

> Wykazałeś się chamstwem i nie tolerancją.

Będę złośliwy - nie tolerancją, to czym?

> Masz pretensje do XL, a sam piszesz głupoty i wyzywasz forumowiczów.
> Szczerze wolę posty XL przemądrzałej niż Twoje chamskie wpisy.
> Ona czasami daje dobre rady, Ty masz pretensje do całego świata.

Zdaje ci się, absolutnie nie mam pretnesji do całego świata. Gdzie to
wyczytałeś? Mam pretnsję do istot pokroju Ilselki, Antenki, Stokrotki i paru
innych oszołomów. Do Ciebie np. nie mam, mimo, że mnie opierdalasz. Robisz
to w słusznym celu (no prawie, bo bronisz Ikselki). Ale oszołomstwa w Twoim
pisaniu nie ma. Czego nie da sie powiedzieć o Ikselce. I jej oszołomstwo
(dla mnie przynajmniej) przewyższa jej dobre rady.

> Pozdrawiam kuchennie.

Masz rację.
Przepraszam za swój poprzedni post.
Miałam nadzieję, że zrozumie, ale nie zrozumiała.

277. Data: 2012-05-06 22:52:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 22:42:39 +0200, margaretha napisał(a):

> bo nie "zażyłym"

Ale ja pytam, skąd wiesz.

278. Data: 2012-05-06 22:53:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 May 2012 23:10:33 +0200, margaretha napisał(a):

> Albo niech Animka tę dyskietkę znajdzie
> (jak ma ją jeszcze w co włożyć :)) i wrzuci foty na jakiś serwer.

Ty jesteś normalna?

279. Data: 2012-05-06 23:40:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 18:32, margaretha pisze:

> [...]
opic/pl.sci.psychologia/znPLIgy9Kog

> będziemy Cie czcili, jako pierwszą złą kobietę :)

Gracias, gracias, ale nie trzeba :) Pierwsze doceniano już w
średniowieczu, a może i wcześniej (tylko cytat do stopki starszy znaleźć
musiałabym) ;)

280. Data: 2012-05-07 04:55:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...i oczywiście "nikogo" oznacza tutaj wszystkich oprócz XL...

"[...] przy czym Bbjk nikogo nie ośmiesza, nie obraża i
nie dworuje sobie z czyjegoś pojęcia o kuchni,"

Tak brzmi ta część zdania, którą chcesz zmanipulować.
I owszem Bbjk _nawet_ Ciebie nie obraża, nie ośmiesza i nie dworuje sobie z.
Sama sobie to robisz, i nawet nie chcesz sobie tego uswiadomić, a to gorzej,
niż głupie cipy.

J.

www.kontestacja.com

Jaka patelnia nierdzewna
Pomysły na rybne konserwy
Niebezpieczne związki.
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Jedzcie kiwi :-)