Ikselko, petycja

11. Data: 2017-11-03 20:54:24

Temat: Re: Ikselko, petycja
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Zapominasz że w Polsce mamy demokrację. To znaczy że ludzie nasprycowani
> TVN jak Kviat decydują o mnie.

Decydowali.
8 długich lat.
Na szczęście teraz już nie :-)

--
XL

12. Data: 2017-11-03 21:12:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 20:52, XL pisze:
> [...]
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> Dzięki Bogu to ty masz problem - za dużo siedzisz przed ti-wi. To twoj
> KANAŁ.

I tobie też się leki skończyły?
Czy znowu po prostu nie zrozumiałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-11-03 21:16:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 20:54, XL pisze:

> Decydowali.

Bredzisz.
Nikt ci nie zabraniał chodzić na klęczkach do kościoła.

> 8 długich lat.
> Na szczęście teraz już nie :-)

Pochwal się czego ci zabraniali? Co takiego kazali ci robić, że nie
mogłaś się powstrzymać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-11-03 23:26:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 listopada 2017 19:33:59 UTC+1 użytkownik XL napisał:
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> Dzięki, już dawno podpisałam :-)

niepotrzebnie, ikselkus:)

jacek

15. Data: 2017-11-03 23:29:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 listopada 2017 23:54:50 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> I będziesz miała jeden kanał. Jedyny słuszny. Jak w Korei Płn.

nawet nie porównuj:)
ale Ty przeciez uwielbiasz nieadekwatne POrównania:)

pozdrawiam,
jacek

16. Data: 2017-11-03 23:39:26

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> Jak mocno trzeba mieć zryty beret, żeby mieć taką wizję świata jak ty?

zauwaz, ze ryja, w powiedzonkach ludzkich, zazwyczaj tylko swinie.
moze nie trzeba bylo przec az tak do koryta i przy tym w miare normalnych
ludzi obrazac?

halo! czy jest tam kto?

jacek

17. Data: 2017-11-03 23:46:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 listopada 2017 00:08:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Oraz mam dosyć samych złych i tragicznych wiadomości w tv. W ,,jedynym
> słusznym" są głównie pozytywne. To mi dobrze robi. Potrzebuję tego jak

wiele w tym racji, iksekus. jednakze w tvp, pokazujac prawde,
czestokroc tez tak tendencyjnie przedstawiaja fakty, nawet prawdziwe,
ze nie moge sie nadziwic, kto tym steruje. to po prostu uwlacza przyzwoitosci.
i juz.

pozdrawiam,
jacek

18. Data: 2017-11-04 18:55:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bredzisz.
> Nikt ci nie zabraniał chodzić na klęczkach do kościoła.

> Pochwal się czego ci zabraniali?

Być dumną z tego, że jestem Polką, matką, żoną, babcią, szanować swoją
Ojczyznę, być z niej dumną i uważać, że to ona jest najważniejsza - a nie
interes Niemiec, Unii, czarnej dziczy z Afryki czy kogokolwiek w świecie.

> Co takiego kazali ci robić, że nie
> mogłaś się powstrzymać?

Kazano mi znnosić rządy antypolskich niemieckich sprzedawczyków.
Ale się w końcu powstrzymałam - jak większość wyborców w 2015. I to jak
widzisz skutecznie.

--
XL

19. Data: 2017-11-04 19:00:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
e-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-s
ie-do-krrit-o-odebranie

> niepotrzebnie, ikselkus:)

Potrzebnie.

--
XL

20. Data: 2017-11-04 20:17:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-04 o 18:55, XL pisze:

> Być dumną z tego, że jestem Polką, matką, żoną, babcią, szanować swoją
> Ojczyznę, być z niej dumną i uważać, że to ona jest najważniejsza

I w jaki sposób ci tego zabraniali?

> - a nie
> interes Niemiec,

A zmuszał cię ktoś?
Przecież ty w życiu nie byłaś w Niemczech i pierdzących też u siebie nie
przyjmowałaś.
Nikt cię też nie zmuszał do kupowania ich produktów.
Więc o czym ty bredzisz?

> Unii

Unia to też Polska.

>, czarnej dziczy z Afryki czy kogokolwiek w świecie.

Twoje samolubstwo nie zaskakuje. Typowo katolickie.

> Kazano mi znnosić rządy antypolskich niemieckich sprzedawczyków.

Na szczęście to tylko twoje urojenia...

> Ale się w końcu powstrzymałam - jak większość wyborców w 2015. I to jak
> widzisz skutecznie.
Ale nie większość Polaków :)
Dostaną od pislamistów po dupie, to zmądrzeją (tobie to nie grozi :))
Komunę obalili, to i z pislamistami sobie poradzą.
Większość wyborców pisu to słabo wykształceni, podstarzali byli
funkcjonariusze PRLowscy. Przejmują dobrze płatne posady nie mając
podstawowych kompetencji. Dobrze wiesz jak to się skończy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Rezydentów głodówka rotacyjna ?
Czyśmy wszyscy powariowali?
Czytał ktoś China Mieville - Miasto i Miasto?
Walka wkroczyła w nowy etap
Nie islamska, nie laicka