Ile czasu

1. Data: 2003-10-31 08:13:34

Temat: Ile czasu
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze bolec dziaslo po wyrwaniu zeba?
Mam wrazenie ze boli mnie z dnia na dzien bardziej.Wyrywalam w srode....

Magda

2. Data: 2003-10-31 08:25:05

Temat: Re: Ile czasu
Od: "mepivacaine" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najczęściej na 3-ci dzień boli najbardziej; uznaje się za normę.
Jednak istnieją tzw. bóle poextrakcyjne (1) suchy i (2)zakażony zębodół.
Najlepiej wrócić do lek, który sprawdzi czy nic złego się nie dzieje;
ewentualnie przepłucze, włoży małą tableteczkę i posmaruje maścią.
pozdr
Krzych

3. Data: 2003-10-31 08:46:29

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mepivacaine" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Najczęściej na 3-ci dzień boli najbardziej; uznaje się za normę.

Troche mnie pocieszyles.

> Jednak istnieją tzw. bóle poextrakcyjne (1) suchy i (2)zakażony zębodół.

Mam dwa szwy wiec chyba zebodol mi nie grozi?

> Najlepiej wrócić do lek, który sprawdzi czy nic złego się nie dzieje;
> ewentualnie przepłucze, włoży małą tableteczkę i posmaruje maścią.

Grr,dzisiaj nie przyjmuje :(

Pozdrawiam.Magda

4. Data: 2003-10-31 10:03:30

Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" schrieb im Newsbeitrag
> Moze bolec dziaslo po wyrwaniu zeba?
> Mam wrazenie ze boli mnie z dnia na dzien bardziej.Wyrywalam w srode....

Ja mialam usuwane dwie 8-ki dwa tygodnie temu - zalozono szwy, a dziurki
wypchano takim jakby bandazem. Lekarz jednak mowil mi, ze gdy bedzie bolec
samo dziaslo mocno rowniez po dwoch, trzech dniach to czym predzej do niego.
Tak wiec jesli odczuwasz dalej bol - nie zwlekaj.

Pozdrawiam
kathrin

5. Data: 2003-10-31 15:04:37

Od: "mepivacaine" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dwa szwy wiec chyba zebodol mi nie grozi?

To świetnie; po szyciu goi się bardzo dobrze,
nawet po ciążkiej extrakcji ( dłutowanie, wiercenie).
Jak nitki się nie rozpuszczą to po 7->10 dniach trzeba je zdjąć.
Pozdrawiam

.

6. Data: 2003-10-31 21:30:17

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kathrin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości > Ja mialam
> [...]
niego.
> Tak wiec jesli odczuwasz dalej bol - nie zwlekaj.

Bylam dzisiaj u stomatologa i ponoc wszystko jest ok,a nadal boli :/

Magda

7. Data: 2003-10-31 21:30:45

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To świetnie; po szyciu goi się bardzo dobrze,
> nawet po ciążkiej extrakcji ( dłutowanie, wiercenie).
> Jak nitki się nie rozpuszczą to po 7->10 dniach trzeba je zdjąć.
Na zdjecie szwow mam wpasc po 2 tyg....

Magda

8. Data: 2003-11-01 23:40:29

Od: Pulsarek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.10.03 09:13, Mrowka wystukał[a]:

> Moze bolec dziaslo po wyrwaniu zeba?
> Mam wrazenie ze boli mnie z dnia na dzien bardziej.Wyrywalam w srode....

Mnie bolało tydzień [usuwałam 3 zęby]. Co dziwne - po tygodniu miałam
krwotok i przestało mnie boleć.:)
Życzę bezbolesnego gojenia.:)

--
Agnieszka

9. Data: 2003-11-04 13:14:14

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pulsarek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mnie bolało tydzień [usuwałam 3 zęby]. Co dziwne - po tygodniu miałam
> krwotok i przestało mnie boleć.:)
> Życzę bezbolesnego gojenia.:)

Dziekuje,najgorsze juz za mna :-)

Pozdrawiam.Magda

Furagin - zamiennik ?
odczulanie komputerowe
Młodzieńcze idiopatyczne zapalenie stawów - POMÓŻCIE
niskie ciśnienie
Bisacodyl