Ile czasu do konca mycia w zmywarce ze zintegrowanym panelem

1. Data: 2003-07-30 11:56:34

Temat: Ile czasu do konca mycia w zmywarce ze zintegrowanym panelem
Od: "KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy orientuje sie ktos, czy istnieje jakas mozliwosc sprawdzenia czasu
pozostalego do zakonczenia mycia w zmywarkach z panelem zintegrowanym, poza
otwarciem i sprawdzeniem na wyswietlaczu na listwie gornej oczywiscie ;-)
(ponowne malowanie kuchni nie wliczone w cene zmywarki).

Konkrentnie chodzi o zmywarki Boscha, widzialem, ze wyswietlacz jest, pewnie
do programowania opoznienia tylko, czy czas pozostaly tez wyswietla nawet
przy zamknieciu?. Wiem ze jest sygnal zakonczenia mycia, ale w miedzyczasie
tez by sie przydalo wiedziec moze...

O! Moze jakis papier swiatloczuly wcisnac nad wyswietlacz i potem odczytac
po wyjeciu? ;-))

1. Data: 2003-07-30 12:30:55

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak będzie myła to ją otwórz i popatrz :)
I nie buj się jej tak. Ciebie myć nie będzie.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-30 17:50:36

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Konkrentnie chodzi o zmywarki Boscha, widzialem, ze wyswietlacz jest, pewnie
> do programowania opoznienia tylko, czy czas pozostaly tez wyswietla nawet
> przy zamknieciu?.
Witam!
Mam zmywarke Bosch. Ma wyswietlacz na drzwiczkach na zewnatrz i wyswietla czas, jaki
pozostal do konca programu. Wyswietlacz sluzy tez do zaprogramowania opoznienia
startu.
Pozdrawiam :-)
Agnieszka i Zlota Rybka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2003-07-30 18:48:43

Od: "KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zmywarke Bosch. Ma wyswietlacz na drzwiczkach na zewnatrz i =
> wyswietla czas, jaki pozostal do konca programu.

Niestety, te z panele zintegrowanym maja panel ukryty na gornej krawedzi
dzwiczek i normalnie niewidoczny. Tez wolalbym odkryty panel, ale w klasie
AAA jest tylko model 56A05, ktory jeszcze jest niedostepny w Polsce.

Mozna otworzyc drzwi w czasie zmywania nie narazajac sie na opryskanie woda
(i kuchni)?

1. Data: 2003-07-31 07:01:25

Od: "Cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> Mozna otworzyc drzwi w czasie zmywania nie narazajac sie na opryskanie
woda
> (i kuchni)?

ja mam bosha ze zintegrowanym panelem i jak sobie chce sprawdzic czas to po
prostu ja otwieram:))
Nie boj sie, tam nie ma cisnienia. Mozesz ewentualnie poczekac, az zmywarka
nie bedzie lac woda
i dopiero otworzyc.

Pzdr,
cholo

1. Data: 2003-07-31 07:05:25

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> AAA jest tylko model 56A05, ktory jeszcze jest niedostepny w Polsce.
>
> Mozna otworzyc drzwi w czasie zmywania nie narazajac sie na opryskanie woda

Jasne że możesz. W trakcie otwierania automatycznie wyłączasz prace zmywarki.
Po zamknięciu zmywarka kontynuuje pracę, albo zmienia program jeśli
przeprgramowałeś. Jak otworzysz to poleci na Ciebie tylko para, a na dnie
będzie kilka litrów wody. Pzdr.

1. Data: 2003-07-31 07:53:34

Od: "KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki!

Sprawdze jak bede mial!

W razie czego bedzie na was! ;-P

1. Data: 2003-08-01 05:43:46

Od: "\"Ksiądz\"" <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Senior "KrzysioK"

> Sprawdze jak bede mial!

Polacam Siemensa. Sam używam - ma panel na zewnątrz i łatwo sprawdzić ile
czasu do końca mycia.
Dodatkowo ma aquasensor i wyłącza wszystko po otwarciu drzwi. A po ich
zamknięciu kontynuuje program.
Bardzo dobra.

Zbyszek

1. Data: 2003-08-01 07:01:33

Od: "KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polacam Siemensa.

Z tego co wiem to Bosch i Siemens to ta sama ptica. Maja identyczna game
produktow, tylko nieco inny design na zewnatrz. Siemens ma okragle
przyciski, a Bosch kanciate. W lodowkach tak samo, tez identyczne typy,
tylko sie uchwytami roznia (pionowe vs poziome) ;-).

Dzieki za rade, Siemensa tez rozwazalem, bo jako jedyny mial AAA z odkrytym
panelem (rowiesnik Boscha jeszcze nie jest w sprzedazy w Polsce), no ale w
koncu jednak mnie przekonaliscie do zakrytego panelu... ;-).

1. Data: 2003-08-04 15:39:26

Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu do końca mycia.
> Dodatkowo ma aquasensor i wyłącza wszystko po otwarciu drzwi. A po ich

Co Wy sie tak uwzieliscie na to kotrolowanie zmywarki... ?? :-)
Moja tylko drze morde jak juz zmyje, cos w niej pika... Moj kolega zakupil profi
zmywarke to lokalu
gastronomicznego - cykl zmywania w 90 stopniach trwa 90 sekund - tylko ta cena...
;-))) Jakies male 20 tys
podobno kosztowala ;-)))

Pozdrawiam,
Jacek