skąd się biorą rzeczy pogięte? ;)

1. Data: 2003-07-30 07:26:10

Temat: skąd się biorą rzeczy pogięte? ;)
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli pomysłów rodem z kosmosu ciąg dalszy :) W efekcie mojej
wytężonej pracy intelektualnej powstało zapotrzebowanie na:

a) dość grubą sklejkę wygiętą w coś w rodzaju płaskiej rynny,
b) blachę, w miarę możliwości perforowaną, wygiętą takoż,
c) a co najgorsze, szybę (najlepiej szklaną, w każdym razie
odporną na wysokie temperatury) w podobnym kształcie i do tego
wypiaskowaną według wzoru.

Wszystko w niedużych kawałkach (nie więcej niż 0,5m^2). Czy
takie rzeczy w ogóle są dostępne w detalu, a jesli tak, to
gdzie? Wczoraj pani szklarz odesłała mnie do najbliższej huty
szkła, ale jakoś sobie nie wyobrażam, żeby huta przyjęła
zamówienie na cztery szybki 20x20cm...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-07-30 08:12:24

Temat: Re: skąd się biorą rzeczy pogięte? ;)
Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Hanka Skwarczyńska wrote:

> [...]
> c) a co najgorsze, szybę (najlepiej szklaną, w każdym razie
> odporną na wysokie temperatury) w podobnym kształcie i do tego

Ja bym zapytał w jakichś "studiach kuchennych". Ostatnio zamawiałem
meble na wymiar i właśnie wyginali mi drzwi od szafeczki.
Szybkę też mam jedną wygiętą, chociaż tu akurat był problem i nie
mogłem podać dowolnych wymiarów.
Możesz kontrolnie zapytać tam gdzie to robiłem, czyli w KFM
tel (012)4271676 (Kraków).
--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-07-30 08:28:27

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała:

> Czyli pomysłów rodem z kosmosu ciąg dalszy :) W efekcie mojej
> wytężonej pracy intelektualnej powstało zapotrzebowanie na:

> a) dość grubą sklejkę wygiętą w coś w rodzaju płaskiej rynny,

Z programów w BBC Prime wiem, że w Anglii istnieje coś o nazwie "flexible
MDF", gdzie MDF to rodzaj płyty wiórowej jest. Może i do nas dotarło?

> [...]

> gdzie? Wczoraj pani szklarz odesłała mnie do najbliższej huty
> szkła, ale jakoś sobie nie wyobrażam, żeby huta przyjęła

Poszukaj nie tyle szklarza co producenta dziwnych rzeczy ze szkła.
Mam namiar na dwóch, ale w Krakowie - to trochę daleko chyba...

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-07-30 08:35:36

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> [...] Poszukaj nie tyle szklarza co producenta dziwnych
> rzeczy ze szkła. Mam namiar na dwóch, ale w Krakowie
> - to trochę daleko chyba...

Owszem, trochę daleko, ale co tam, dawaj :) A możesz coś więcej
o tych dziwnych rzeczach?

Pozdrawiam
Hanka, amatorka rzeczy dziwnych
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-07-30 08:51:30

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bg7ruh$jgn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> a) dość grubą sklejkę wygiętą w coś w rodzaju płaskiej rynny,
Stolarz - kilka cienkich sklejek sklejonych na tzw "kopycie"

> b) blachę, w miarę możliwości perforowaną, wygiętą takoż,
Warsztat blacharski?

> c) a co najgorsze, szybę (najlepiej szklaną, w każdym razie
> odporną na wysokie temperatury) w podobnym kształcie i do tego
> wypiaskowaną według wzoru.
Tu bym poszukał zakładu, który dorabia szyby do samochodów.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-07-30 09:08:18

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała:

> Użytkownik "Jo'Asia" <j...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> Owszem, trochę daleko, ale co tam, dawaj :)

Numer jeden to <http://www.dubielvitrum.pl/> - niby piszą o szkłach
płaskich, ale może...

Numer dwa to Art-Glass II s.c. W reklamie w Panoramie Firm mają jak wół
również gięcie szkła, za to nie mają stony WWW.

tel/fax (012) 656-25-34, 656-30-19, 656-33-80; ul. Wodna 34 (dojazd od
Gromadzkiej).

Dla mnie jest to w zasięgu przejażdżki rowerowej. W razie wizytowania
Krakowa via pociąg sugeruję dojazd do stacji Kraków-Płaszów.

> A możesz coś więcej o tych dziwnych rzeczach?

Na przykład takie:
<http://www.dubielvitrum.pl/cgi-local/vitrum.cgi?act
ion=showproduct&id=181>

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Kręgosłup to taki wieszak, na którym wisi cały człowiek (dziecko w TV)

1. Data: 2003-07-30 16:42:02

Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Czyli pomysłów rodem z kosmosu ciąg dalszy :) W efekcie mojej
> wytężonej pracy intelektualnej powstało zapotrzebowanie na:
>
> a) dość grubą sklejkę wygiętą w coś w rodzaju płaskiej rynny,

hmm, wybierz sie do znajomego stolarza najlepiej. Sklejke (albo plyte
wiorowa) wygina sie najpierw namaczajac dosyc dlugo w wodzie a potem
wyginaac. Nie jest to latwe. Ktos ze znajomych mial szafe w ksztalcie
tuby, ktora byla robiona przez znajomego stolarza. Ale trwalo to dosyc
dlugo.

> b) blachę, w miarę możliwości perforowaną, wygiętą takoż,

blacha perforowana jest na pewno do kupienia w hurtowni mikomax w Lodzi
(polecam lodziako, bo mozna tam kupic wszystko co jest potrzebne to
zrobienia mebli - nawet stolik pod tv sony robiony w uk jest z elementow
ktore mozna kupic w mikomaxie ;-)
Zamiast blachy mozesz tez kupic laminat wygladajacy jak blacha - zalezy
do czego potrzebujesz.

> c) a co najgorsze, szybę (najlepiej szklaną, w każdym razie
> odporną na wysokie temperatury) w podobnym kształcie i do tego
> wypiaskowaną według wzoru.

Tu do szklarza. Znowu w Lodzi - firma Glass zrobi co zechcesz :-)

> [...]
> gdzie? Wczoraj pani szklarz odesłała mnie do najbliższej huty
> szkła, ale jakoś sobie nie wyobrażam, żeby huta przyjęła

Wszystko powinnas dostac w detalu u rzemieślników. To ze szklarzowi sie
nie chce d... ruszyć to nie rozumiem - sam powinien miec dojscia do
huty:-). Tez przechodze przez podobne sytuacje w związku z urządzaniem
mieszkania :-)

> Pozdrawiam
> --
> Hanka Skwarczyńska
> i kotek Behemotek
> KOTY. KOTY SĄ MIŁE

pozdro,
/pk

1. Data: 2003-07-31 21:07:14

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystko w niedużych kawałkach (nie więcej niż 0,5m^2). Czy
> takie rzeczy w ogóle są dostępne w detalu, a jesli tak, to

Bez najmniejszej złośliwości - fascynuje mnie, jakie problemy masz do
rozwiązania (z tego, co pamiętam, to już nie pierwszy nietypowy ?). A
wszyscy mi zawsze mówili, że to ja mam skomplikowane pomysły domowe... Przy
tym to ja jestem cienki zawodnik :-)
A takie rzeczy, to niestety nie wiem, gdzie można dostać :-(

Pozdrowienia
Natalia

1. Data: 2003-08-01 05:47:17

Od: "Pańka Aleksander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli pomysłów rodem z kosmosu ciąg dalszy :) W efekcie mojej
> wytężonej pracy intelektualnej powstało zapotrzebowanie na:

Polecam po googlowac . Napewno cos znajdziesz a jak nie to mozewsz zawsza
sprubowac w wyszukiwarkach firm typu www.pf.pl ,www.pkt.pl
ja wygooglalem cos ponad 100 stron o gieciu szkła. Pierwsz to:
http://www.zlotachata.pl/index2.php

1. Data: 2003-08-01 06:39:46

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pańka Aleksander" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bgcuph$1p2$1@news.onet.pl...
> [...] http://www.zlotachata.pl/index2.php

Dzięki serdeczne, link bardzo mi się przydał, choć w trochę
innym celu :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Nietypowy daszek balkonowy
[spam] 4 okazje na allegro
[spam] Projek i kosztorys instalacji wew. gratis. Cała Polska
tekst umowy przedwstepnej-kupno mieszkania
Ustawienie zmywarki