Ile można spożywać jaj ?

21. Data: 2004-11-25 07:24:03

Temat: Re: Ile można spożywać jaj ?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aha" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:co2vaj$hos$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niestety i lekarze często idą na łatwiznę. Znam sporo takich podejrzanych
> diagnoz, które jednemu niby pomagają
> a drugiemu szkodzą ale to już nie ich problem.

dlatego najlepszym sposobem jest konsultacja u 2-3 lekarzy,lekarz to tez
człwiek moze miec słabszy dzień lub postawiac błedną diagnoze

22. Data: 2004-11-25 07:30:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> poszukaj informacji o tym jaki narod zjada najwiecej jaj (rocznie) a
> pozniej zastanow sie (uzywajac oczywiscie zdrowego rozsadku ;)

piszesz ta bzdure juz drugi raz, wydaje cie sie ze jest to prawda gdyz nikt
ci nie zwrócioł uwagi .
powielasz stereotyp i nic wiecej.
sadzisz,ze izraelici jadaja najwiecej jaj .wiec ja ci zadam ,którzy
izraelici? czy piszesz i zydach z usa jesli tak to o ortodoksach czy
zasymilowanych,a moze chodzi ci o zydów z izraela o ortodoksow czy moze o
emigrantów z byłych republik zsrr ?a może piszesz o zydach zamieszkałych na
terenie etiopii?
a może o zydach z europy?
sprecyzuj o któych zydach piszesz i na jakie badania sie powołujesz

23. Data: 2004-11-25 11:43:25

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
co41iq$6v7

> [...]
> terenie etiopii?
> a może o zydach z europy?
> sprecyzuj o któych zydach piszesz i na jakie badania sie powołujesz

jak z przed twojego IQ zniknie kreska powodujaca ze jest on negatywny to
sobie podyskutujemy, na razie to dyskutuj sobie z Coolerem i Duszolapem,
doskonale towarzystwo dla Ciebie.

Jurek

24. Data: 2004-11-25 12:46:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwaz na to,ze napisałem :
"dlatego najlepszym sposobem jest konsultacja u 2-3 lekarzy,lekarz to tez
człwiek moze miec słabszy dzień lub postawiac błedną diagnoze"

i nigdzie i nigdy nie uzurpowałem sobie prawa do tego,ze wiem "lepiej" niz
lekarz pierwszego kontaktu,a to własnie robi Jurek negujac wiedze lekarza
prowadzacego

krytykowanie wypowiedzi innych internautow -
> bedac samemu jednym z nich jest nieco zabawne. nie wiem czy to czujesz

niestety ale nie czuje tego tak jak ty,gdyz grupa dyskusyjna polega wlasnie
na tym aby krytykowac wypowiedzi z którymi sie nie zadzamy podając
jednoczesnie własne zdanie.

a jak wg ciebie moze wygladac dyskusja bez poddawania krytyce zdania
adwersarza?

> Domyslam sie ze Sebastian zadal to pytanie nie po to, zeby dowiedziec
> sie to co mysli jego lekarz z rejonu,

jesli chce sie dowiedziec co mysli jego lekarz z rejonu to niech to pytanie
zada lekarzowi .zapewniam cie ,że tu nikt nie wie co mysli jego lekarz i
musisz przyjac moje zapewnienia na wiare, gdyz nie mam zamiaru cie
uswiadamiac dlaczego tak jest.
czy potrafisz czytac w ludzkich myslach??

a to co mysli grupa. a grupa jest
> podzielona.

grupa składa sie z jednostk i grupa nie mysli ,mysla jednostki

wiec przeczyta zdanie roznych osob i sam zgodnie ze swoimi
> pogladami itd i odniesie sie do tego.

nie rozumiem dlaczego medrkujesz. w jaki celu karzesz wynajdowac koło i
ogień skoro to jkuz zostało dawno odkryte

> MOJE zdanie jest takie - Bog/przyroda/natura/matka ziemia storzyla pewne
> gotowe pokarmy takie jak jajka, mieso, warzywa, owoce itd. czlowiek -
> szczegolnie w ostatnich latach stworzyl calkiem nowe - platki, odzywki,
> prod. w konserwach czy wysoko ratyfikowane.

i znów filozujesz .płatki,odzywki konserwy etc to sa te same produktyc
bog/natura stworzyła tylko bardziej przetwozone.
tak sie składa ,ze człowiek od zawsze jadl produkty mniej lub bardziej
przetworzone ( gryzienie ,rzucie ,obieranie gotowanie czy oddzielanie
skorupy lub skóry to jest przetworzenie)

> zadaniem osoby zadajacej pytanie na tej grupie, jest zastanowic sie, czy
> odpowiedzi na jej pytania se rozsadne. wtedy sama zdecyduje.
>
> mam nadzieje, ze moja odpowiedz pomogla

a w czym miała pomoc i komu ??

25. Data: 2004-11-25 22:55:58

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:co41iq$6v7$1@news.onet.pl...

http://www.kurki.eko.org.pl/literatura1.html

26. Data: 2004-11-26 06:34:41

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> a écrit dans le message de
news: >>

> http://www.kurki.eko.org.pl/literatura1.html

Krysia uwazaj bo jak za mocno "przycisniesz" Czarnego, to cie "bluzgiem"
potraktuje

Jurek

27. Data: 2004-11-26 07:24:56

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:co5nsv$4oc$1@news.onet.pl...

> http://www.kurki.eko.org.pl/literatura1.html

dwa gole w jednym linku:) brawo krysia

1. w izraelu spozywa sie najwiecej jaj srednio 400 rocznie czyli nieco ponad
1(jedno) jajko dziennie tj 7-10 jaj tygodniowo
2.zalecane jest spozywanie NIE jaj wiejskich, naturalnych,prosto od kury ale
jaj modyfikowanych na rózne sposoby w wyspecjalizowanych fermach

28. Data: 2004-11-26 08:40:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:co5nsv$4oc$1@news.onet.pl...

> http://www.kurki.eko.org.pl/literatura1.html

moze teraz dojdzie

> [...]

dwa gole w jednym linku:) brawo krysia

1. w izraelu spozywa sie najwiecej jaj srednio 400 rocznie czyli nieco ponad
1(jedno) jajko dziennie tj 7-8 jaj tygodniowo (poprawa z 10 na 8 w drugim
podwejsciu)
2.zalecane jest spozywanie NIE jaj wiejskich, naturalnych,prosto od kury ale
jaj modyfikowanych na rózne sposoby w wyspecjalizowanych fermach

do JURKA

jak sam widzisz link który podała Krysia jest wybitnie antyoptymalny, ale
ona juz tak ma :) i nic jej nie zrobisz. osobiscie spozywam wiecej jajek niz
ci izraelici ,którzy plasuja sie w czołowce jesli chodzi o spozycie jaj.

mam nadzieje ,że przeczytałes i zrozumiałes ten link i ograniczysz spozycie
jajek o raaz,że bedziesz spozywał tylko jajka modyfikowane,a nie naturalne

29. Data: 2004-11-26 16:27:05

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia uwazaj bo jak za mocno "przycisniesz" Czarnego, to cie "bluzgiem"
> potraktuje
>
> Jurek

Była taka ruska bajka: o lisie i żurawiu. Oboje się wygłupili.

30. Data: 2004-11-26 16:41:56

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
de
> news: >>

> Krysia uwazaj bo jak za mocno "przycisniesz" Czarnego, to cie "bluzgiem"

moze teraz dojdzie

> [...]

jajek o raaz,że bedziesz spozywał tylko jajka modyfikowane,a nie naturalne

tłuszcz,cukier,sól,akr ylamid ......
POWERTREK - warto kupic?
ortoreksja
Tebele aktywnosci i kalorycznosci + waga idealna?
takie tam o McDonaldach