Ile placicie za gaz

1. Data: 2003-10-21 19:25:08

Temat: Ile placicie za gaz
Od: "aLien" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wlasnie kupilem nowe mieszkanie i tak sie zastanawiam ile bede placil
orientacyjnie w zima za gaz. [piec dwubiegowy = woda + ogrzewanie].
Mieszkanie mam dwupoziomowe 47m2 na dole i na poddaszu tyle samo. troche
martwi mnie te podasze. Moze napiszecie ile wy placicie w zime i pozostaly
okres roku.

--
GG: 68032

1. Data: 2003-10-22 07:35:16

Od: "Wawrzyniak, Sebastian (POLAND)" <S...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Mieszkanko 60 m2 na parterze w nowym budownictwie, zero sasiadow,
pierwszy rok mieszkania, piec dwufunkcyjny C & M Elexia comfort i
w okresie letnim 80 zl za 2 miesiace (woda, gotowanie)
w okresie ziomowym 350 za 2 miesiace (woda, gotowanie, ogrzewanie)

1. Data: 2003-10-22 07:54:10

Temat: Re: Ile placicie za gaz
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wawrzyniak, Sebastian (POLAND)" napisał(a):

> Mieszkanko 60 m2 na parterze w nowym budownictwie, zero sasiadow,
> pierwszy rok mieszkania, piec dwufunkcyjny C & M Elexia comfort

Z innej beczki robiłeś przegląd tego kotła po pierwszym sezonie ? Ile to
kosztuje i czy jest sens ?

Mam taki sam.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-10-22 09:27:00

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> martwi mnie te podasze. Moze napiszecie ile wy placicie w zime i pozostaly
Troche moze nie na temat, ale mnie tez ciekawia statystyki, wiec podam
swoje namiary, ale nie w PLN tylko w m3. Nowy dom, pierwszy sezon grzewczy,
kociol z zasobnikiem, ogrzewanie ok 90 m2, zimna kotlownia (spore straty)
przy obecnych temperaturach na zewnatrz 7 m3 na dobe, czyli ponizej 300 PLN
na miesiac.

1. Data: 2003-10-25 11:50:13

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze napiszecie ile wy placicie w zime i pozostaly
> okres roku.
ten sam blok lecz mieszkania nad piwnica i na pietrze i już róznice w mrozy
miesięcznie od 180 do 350 zł
SJS

1. Data: 2003-10-27 08:06:50

Od: "Wawrzyniak, Sebastian (POLAND)" <S...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

>Z innej beczki robiłeś przegląd tego kotła po pierwszym sezonie ? Ile
kosztuje i czy jest sens ?

>Mam taki sam.

Hej

Nie robilem przegladu. Pytalem znajomego, ktory zajmuje sie CO i on
twierdzi, ze raz na dwa lata wystarczy w zupelnosci. Z tego co sie
orientuje to sam przeglad kosztuje kolo 100 - 150 zl plus ewentualne
czesci.
Pozdr
Sebastian

Panele podłogowe HDF na ścianę ?