Zapowietrzone kaloryfery.

1. Data: 2003-10-21 18:48:24

Temat: Zapowietrzone kaloryfery.
Od: j...@u...wp.pl (Jacek Grotnik) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos moglby wylozyc krociotko teorie nt. zapowietrzonych
kalofyferow? Jakies 2/3 tegoz sprzetu mi nie grzeje. Spoznilem sie z
odkreceniem czegos? Czy powinienem gdzies zadzwonic, zglosic ten fakt?

Dziekuje uprzejmie.

---
Jacek Grotnik
jgrotnik@usun_to.wp.pl

1. Data: 2003-10-21 20:31:13

Temat: Re: Zapowietrzone kaloryfery.
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Grotnik" <j...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos moglby wylozyc krociotko teorie nt. zapowietrzonych
> kalofyferow? Jakies 2/3 tegoz sprzetu mi nie grzeje. Spoznilem sie z
> odkreceniem czegos? Czy powinienem gdzies zadzwonic, zglosic ten fakt?

Zglosic.
U nas tez tak bylo,przyszedl pan,poczarowal i jest ok :-)

magda

1. Data: 2003-10-22 12:12:18

Od: "lukas" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odpowietrzam sam. Zależy jakie ma Pan kaloryfery, jeżeli żeliwne to
nie,

Pdzielniki ciepła
Wynajmę
Pochłaniacze wilgotności