Ile watów mają wasze roboty kuchenne?

1. Data: 2005-01-17 10:28:49

Temat: Ile watów mają wasze roboty kuchenne?
Od: "Kris" <k...@k...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

bardzo proszę o opinie:

przymierzam się do zakupu robota do wszystkiego. Mój wybór padł na

Krups'a POWERMIX PREMIUM

lub

Philips'a HR 7754.

Krups wyglada o niebo lepiej niż Philips i solidniej ale ma "tylko" 500 W;
Philips ma za to więcej tacz i przystawek (nie ma maszynki do mięsa której
nie potrzebuje) i ma 800 W.

Ile watów mają wasze roboty i czy 500 W wystarcza do wszystkiego? Do czego
nie wystarczy?Chciałbym uzyć tego urzadzenia do robienia masła orzechowego
które jest bardzo gęste i obawiam się że 500 W silnik może się spalić.

dzięki

k.

2. Data: 2005-01-17 12:51:31

Temat: Re: Ile watów mają wasze roboty kuchenne?
Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2005 11:28:49 +0100, Kris napisał(a):

> [...]
> nie wystarczy?Chciałbym uzyć tego urzadzenia do robienia masła orzechowego
> które jest bardzo gęste i obawiam się że 500 W silnik może się spalić.

Witam
Mamy robot Zelmer Fenomen. Podobny zakres cenowy - trochę tańszy (ok. 600)
Ma 1000 W i radzi sobie ze wszystkim. Wszystkie elementy ma bardzo solidne,
w całości metalowe.
Mamy go od 3 lat i jesteśmy zadowoleni, aczkolwiek nie ma wszystkiego, tego
co wybrane przez Ciebie modele np. sokowirówki.

Pozdrawiam
Radek

3. Data: 2005-01-17 13:34:02

Od: "Kris" <k...@k...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mamy robot Zelmer Fenomen. Podobny zakres cenowy - trochę tańszy (ok. 600)
> Ma 1000 W i radzi sobie ze wszystkim. Wszystkie elementy ma bardzo
solidne,
> w całości metalowe.

Metalowe wszystkie elementy-akcesoria czy wszystkie elementy wewnętrzne
(zębatki) też?

k.

4. Data: 2005-01-17 13:59:38

Od: "Kris" <k...@k...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mamy robot Zelmer Fenomen.

ogladam i oglądam i coraz bardziej mi się podoba; możesz jeszcze napisać czy
akcesoria można myć w zmywarce; czy nie jest "toporny" w obsłudze i czy jest
bardzo głośny? Jaki kolor masz bo na stronie zelmer.pl są niby rzy kolory +
silver line - ale zdjęcia są podlinkowane te same; silver na zdjęciu nie
wygląda na metalowy jak sugeruje nawa ale na zwykly szry plastik za który
trzenba doplacić

k.

5. Data: 2005-01-18 08:49:42

Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2005 14:59:38 +0100, Kris napisał(a):

> [...]
> wygląda na metalowy jak sugeruje nawa ale na zwykly szry plastik za który

My myjemy wszystko w zmywarce :)
Wszytkie elementy są metalowe w całości i to jest solidny kawałem metalu :)
(ponoć ten robot jest powszechnie wykorzystywany np. w przedszkolach i
wszystko wytrzymuje). Zębatek nie widać, jedyne miejsce gdzie są
wykorzystywane to mikser do ciasta i są zabudowane (do tej pory się nie
zepsuł)
Plastikowe jest mocowanie tarcz do wałka, to nie jest problem, jest
mocowane ciasno i nie ma się co zepsuć.
My mamy robot biały i wygląda na normalny, biały plastik, co w kuchni nie
razi.
Z wad mogę powiedzieć, że pękła nam pokrywka blendera (plastikowa) podczas
zamykania. Pęknięcie nie jest duże i nie przeszkadza w pracy, ale jednak.
Obsługa jest bardzo prosta. Urządzenia nie da się włączyć, jeśli wszystko
nie jest dobrze zamocowane i zamknięte. W zalezności od pojemnika, który
zamocujesz, robot oferuje różne obroty. Jedyne co masz do zrobienia to
zwiększenie, zmniejszenie obrotów lub włączenie pracy impulsowej. Nic
prostszego. Nie ma pokręteł, wszystko na przyciski.
Robot nie huczy jak odrzutowiec, ale oczywiście słychać go wyraźnie ;)
Szczególnie przy wyższych prędkościach. Nie mam wielkich doświadczeń, ale
nie hałasuje bardziej niż się spodziewałem.

Pozdrawiam
Radek

firma remontowa [warszawa]
Juka - pytanie
Panele podłogowe na PCV?
Biurko dla dziecka
Plytki Polcolorit Pompei Beige... pomocy!!