Ile za sprzątnie mieszkania?

1. Data: 2005-07-05 14:58:27

Temat: Ile za sprzątnie mieszkania?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko: jakie obowiązują stawki za sprzątanie mieszkania. Mieszkanie ok
100 mkw raz w tygodniu mycie podłóg, odkurzanie itp itd. Proszę podać też od
razu region, gdzie ile liczą, bo chyba jest tu znaczne zróżnicowanie. Nie ma
być to umowa o pracę tylko na zasadzie dorywczej umowy o dzieło.
Jacek

2. Data: 2005-07-06 07:01:05

Temat: Re: Ile za sprzątnie mieszkania?
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

(...)
> Nie ma być to umowa o pracę tylko na zasadzie dorywczej umowy o dzieło.

Wobec tego zatrudnij studenta albo osobę, która ma już opłacany ZUS,
wtedy nie będziesz musiał jej regulować tych świadczeń.

PWZ

3. Data: 2005-07-06 09:27:55

Od: "N,T,B" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. ale pytałem jakie "chodzą" stawki?

4. Data: 2005-07-06 11:01:58

Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa, ukrainka cały dzień pracy (sprztanie cały zakres ~10h) 70zł
+jedzenie.

Pozdr.
Janusz

5. Data: 2005-07-06 12:24:46

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 5 Jul 2005 16:58:27 +0200, na pl.rec.dom, Jacek napisał(a):

> [...]
> razu region, gdzie ile liczą, bo chyba jest tu znaczne zróżnicowanie. Nie ma
> być to umowa o pracę tylko na zasadzie dorywczej umowy o dzieło.

...daja "ruskim" okolo 10 zl za godz. sprzatania - zaslyszane

6. Data: 2005-07-06 13:38:16

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. ale pytałem jakie "chodzą" stawki?

6-10 zł /h