Ile zapłacić sprzątaczce ?

1. Data: 2002-12-02 14:14:15

Temat: Ile zapłacić sprzątaczce ?
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Nie wiem, czy grupa właściwa, ale może się orientujecie. Ile (mniej więcej)
powinno się zapłacić pani sprzątaczce (młoda osoba), która przychodzi do
domu sprzątać 2 x w tygodniu po ok. 2 godziny dziennie. Będzie odkurzała
mieszkanie, wycierała kurze, podlewała kwiatki, ew. czyściła lustra, szybki
w meblach, łazienkę, dwa razy w roku okna do wymycia. Czy płaci się za
godziny, czy ustala pensję miesięczną. To ma być jej druga, dodatkowa praca,
po godzinach, w pierwszej sprząta w biurze.

Pozdrawiam

Arjano

1. Data: 2002-12-02 18:29:52

Temat: Re: Ile zapłacić sprzątaczce ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

> Ile (mniej więcej) powinno się zapłacić pani sprzątaczce (młoda
> osoba),
Czy Twoim zdaniem młodej osobie należy się mniej czy więcej za
sprzątanie niż (tu użyjmy eufemizmu) niemłodej osobie ?

> [...]
> roku okna do wymycia. Czy płaci się
> za godziny, czy ustala pensję miesięczną.

Ja płacę za podobny zakres ale 1 wizyta w tygodniu ok. 4 godzin za
każdym razem 100,00 zł miesięcznie i po każdej wizycie się błyszczy :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@w...prv.pl

1. Data: 2002-12-02 22:01:09

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja płacę za podobny zakres ale 1 wizyta w tygodniu ok. 4 godzin za
> każdym razem 100,00 zł miesięcznie i po każdej wizycie się błyszczy :-)

A można wiedzieć jakie miasto????

Pozdrawiam

BogdanK

1. Data: 2002-12-03 06:46:03

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja specjalnie w tym celu nająłem lokatorkę (uczennicę) sprząta, odbiera
dziecko ze szkoły i czasem zaprowadza i jeszcze dopłaca 100 zł :-)

1. Data: 2002-12-03 08:58:39

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Arjano wrote:

> [...]
> godziny, czy ustala pensję miesięczną. To ma być jej druga, dodatkowa praca,
> po godzinach, w pierwszej sprząta w biurze.

Moi znajomi, mieszkający w Warszawie, zatrudnili Ukrainkę. Pani, oprócz
wymienionych prac, jeszcze prasuje. Za wszystko dostaje 5 złoty za godzinę.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-12-03 11:42:44

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Arjano
>
> Mysle, ze okolo 150-180 zlotych na miesiac - tak mniej wiecej jest w
Poznaniu

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2002-12-03 11:46:38

Od: Przemyslaw <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wrocław, raz w tygodniu po 4 godziny, 9 zł za godzinę.

Przemek

1. Data: 2002-12-03 14:02:53

Od: "Karol Kaktolski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej !
>
> . Ile (mniej więcej)
> powinno się zapłacić pani sprzątaczce (młoda osoba),
> Pozdrawiam
>
> Arjano

...a czy jest jakaś inna stawka dla młodej osoby i inna dla mniej
młodej?????????
Czy młodej pani sprzątaczce dodasz parę groszy do stawki za "miłe wrażenia
wizualne"?, które to kilka groszy z kolei odbijesz od stawki starszej pani
za "brak miłych wrażeń wizualnych" ? ;-]

pozdrawiam
Karolka

1. Data: 2002-12-03 17:30:13

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora