Re: Ile zarabia nauczyciel...

Data: 2009-05-16 00:22:42
Temat: Re: Ile zarabia nauczyciel...
Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

januszek wrote:

> Bo ktoś przesadził wprowadzając do szkół przedmiot nazwany informatyką.
> W zasadzie powinno to się nazywać: "Obsługa komputera" i sprowadzać się
> do nauczenia dzieciaka korzystania z internetowej wyszukiwarki.

Zagadka: jaki procent nauczycieli TI po tych cudownych podyplomówkach umie
zrobić w googlach coś więcej niż wpisać "jak schudnąć" w pole wyszukiwania
(mówię choćby o atrybutach typu site: czy filetype:)?

Jaki procent prosi o pomoc swoich 10-letnich uczniów bo jakieś okienko nie
chce się zamknąć albo pendrive nie chce wyjść z gniazdka karty sieciowej -
serio serio :)

A tak na poważnie - jak wielu nauczycieli ROZUMIE (i potrafi wyjaśnić)
zagrożenia na jakie może natknąć się dzieciak w sieci? Dlaczego tak
bagatelizuje się informatykę - kiedy dzieci spędzają więcej czasu w
intenecie niż na podwórku czy przed telewizorem.

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl