Re: Ile zarabia nauczyciel...

Data: 2009-05-23 07:12:14
Temat: Re: Ile zarabia nauczyciel...
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

pawelj napisal:
> Na cały etat? drugi cały?

Formalnie tak. De facto pracodawcy z uwagi na efektywnosc przeszli
na uklad zadaniowy.

> To znaczy że nie jest nijak dodatkowo obciązony? Jeżeli robi tylko te 18
> godzin...

Czytamy ze zrozumieniem: '...plus pewna ilosc godzin niedydaktycznych...'
czyli poswiecanych na czesc zadaniowa. A ty ciagle swoje: 'nie jest nijak
dodatkowo obciazony...'. No wiec jest.

> No to widać nie jestem wdrożeniowcem.

Z tego widac, ze nie jest jestes. A w kazdym razie nie tylko wdrozeniowcem.

> Faktycznie ciężko określić mój zawód. Niektórzy mówią na mnie informatyk.
> Nawet większość. Ale z tym określeniem ja się nie zgadzam.

Hm, teraz kazdy kto wymienia toner w biurowej drukarce to jest informatyk :)
A na serio opisany przez ciebie zakres prac to raczej skrzyzowanie
technika-informatyka z wdrozeniowcem aplikacji, szkoleniowcem i konsultantem.

> Ale jeżeli ma się certyfikat dostępu do danych poufnych to sprawa wygląda
> inaczej.

Wyglada wtedy poprawnie.

> Niestety niektóre urzędy nie chciały "człowieka bez papiera" i zostałem
> sprawdzony i dostałem odpowiednie papiery.

Przez ABW? No, no... ;)

> Obowiązują nie tylko dla jednego urzędu który występował o sprawdzenie ale
> też i dla innych.

Wiem. Wnioskuje z tego, ze grzebales tez w aplikacjach dla kancelarii tajnych,
policji, albo urzedow gmin.

> W takim urzędzie nie przejdzie numer jak w szkole że każdy jeden siądzie do
> programu. A moje usługi przechodzą.

Czyli masz inny status niz wynikal z twoich wypowiedzi.
'Wdrozeniowiec', he, he...

> Podobnie jak nauczyciel który to podobno taki przemęczony i tak mało
> zarabia.

No i? Czy wynika z tego, ze maja sie godzic na dowolnie nedzne warunki
placy? Koszty finansowe i czasowe wejscia do zawodu sa duze. Nie widze
powodu, aby z powodu fanaberii urzednikow gminnych/resortowych mieli
od razu zaorywac swoje wyksztalcenie, wysilek itd. i zmieniac zawod.

> A ta średnia to jakoś policzalna jest?

Jest. 18 g pensum / 5 + minimum 1,5 g dodatkowych /dzien.
To jest moje DOLNE oszacowanie.

> Być może- ale w tym kierunku zupełnie nie mam rozeznania.

A ja akurat mam. W rodzinie. Z pierwszej reki :)

> Ciekawe tylko czy też narzeka że mało zarabia a dużo pracuje.

Tak. Narzeka. I caly czas mowi, ze gdy odsluzy panszczyzne
to idzie do lotnictwa cywilnego, bo dopiero tam sa pieniadze.

> No właśnie o to chodzi, że nie ma chętnych.
> Byłby jeden, ale na cały budynek.

No to pech.

> Z tego co pamiętam to maks 45 minut więcej.
> I chyba dwoje lub troje 90 minut raz w tygodniu.

To jest do zaakceptowania. Ja spotykalem sie z koniecznoscia
siedzenia przez dzieci do 3 godzin dodatkowo DZIENNIE.

Jacek