Ile zużywacie prądu?

1. Data: 2003-08-07 08:43:59

Temat: Ile zużywacie prądu?
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Wczorajsza GW zamieściła artykuł na temat zużywania prądu w gospodarstwach
domowych. Wynika z niego, że na przeciętną czteroosobową rodzinę wychodzi
3500 kWh rocznie co daje prawie 292 miesięcznie. U mnie jest średnio o 100
mniej a i tak uważam swój rachunek za niezbyt mały. Ciekawa jestem jak jest
u Was, w jakich granicach waha się zużycie prądu?

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-08-07 09:14:35

Temat: Re: Ile zużywacie prądu?
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> u Was, w jakich granicach waha się zużycie prądu?

Waha sie od 0.3 A do 20 A.

1. Data: 2003-08-07 09:15:18

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzina 5 osobowa, domek jednorodzinny.
Od 150 (lato) do 200 (zima) kWh miesiecznie.

Odbiorniki standard + czajnik elektryczny + piekarnik el.

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-08-07 09:16:36

Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa jestem jak jest
> u Was, w jakich granicach waha się zużycie prądu?

2 osoby
80 kWh na miesiąc
kuchenka mikrofalowa, piekarnik elektr., czajnik też, wszystkie żarówki 100W
(nie lubię jak jest ciemno ;) ), cała reszta urządzeń elektr.

Pozdrawiam

Marcin

1. Data: 2003-08-07 09:33:12

Od: "Robert B." <r...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Aug 2003 10:43:59 +0200, Kasia A. <k...@g...pl.usun_to>
napisał:

> [...]
> jest
> u Was, w jakich granicach waha się zużycie prądu?

ok. 70 kWh m-cznie. Najważniejsze odbiorniki energii to pralka
automatyczna,
komputer, telewizor, lodówka. Pozostałe to świetlówki (zamiast żarówek)
i tym podobne pomniejsze odbiorniki.

--
Pozdrowienia,
Robert B.

1. Data: 2003-08-07 09:35:10

Od: "Jacek Zaleski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waha sie od 0.3 A do 20 A.
To jeszcze nic.
W dzienniku na TVN powiedzieli kiedyś, że:
"...chłopców poraził prąd o mocy 2000V"
To jest dopiero majstersztyk.

1. Data: 2003-08-07 10:29:36

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert B." <r...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> ok. 70 kWh m-cznie. Najważniejsze odbiorniki energii to pralka
> automatyczna,
> komputer, telewizor, lodówka. Pozostałe to świetlówki (zamiast żarówek)
> i tym podobne pomniejsze odbiorniki.

200 miesiecznie - mamy w domu biuro wiec do standardowych urzadzen( pralka,
mikrofalowka, lodowka, zmywarka, TV, czjnik etc.) dochodza 2 komputery
pracujace po 18-20 h/dobe, drukarka, fax i inne takie

z wyliczen Wyborczej wynika ze przecietna rodzina 4-osobowa mieszka w 100
metrowym rzesiscie oswietlonym 100 w zarowkami i ma wszystko zelektryzowane

btw - mozeszpodac linka?

J.

1. Data: 2003-08-07 10:37:37

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mikrofalowka, lodowka, zmywarka, TV, czjnik etc.) dochodza 2 komputery
> pracujace po 18-20 h/dobe, drukarka, fax i inne takie

U nas podobnie, tylko do tych wszystkich urządzeń dochodzi kopiarka cyfrowa.
Rachunki poniżej 100 zł miesięcznie (150 zl za dwa miesiące).

Asmira

1. Data: 2003-08-07 10:45:35

Od: "tobis" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ba, kto ma to szczescie i ma takowa taryfe to mozna sobie poszalec. Niestety
w wiekszosci ZE juz ich nie ma. No ale poczekamy, sprywatyzuja zobaczymy jak
to bedzie. Na pewno taniej.
T.

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:3F322E14.611634AB@avalon.wbc.lublin.pl...

1. Data: 2003-08-07 10:46:44

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

standartowe odbiorniki + piekarnik elekt.+ bojler 80 L - 80-90 zl/m-c
- posiadam taryfe weekend

panele na sufit
pielęgnacja paneli
Remonty - Kraków
tluste plamy na parkiecie
technologia szkieletowa - domy drewniane - ktoś tak "się budował"?