Im bardziej odlatujesz tym mniej czujesz.

1. Data: 2011-02-08 03:09:52

Temat: Im bardziej odlatujesz tym mniej czujesz.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Które kobiety lubią seks?

Czasami się zdarza, że dziewczyna, która wydaje nam się ''gorąca'',
woli oglądać telewizję niż spędzić upojną noc z Nami w łóżku. Przez
pierwsze kilka tygodni związków następuje duże zauroczenie. W tym
okresie zawsze każdy ma ochotę na seks. Jednak im bardziej mija etap
"motylków w brzuchu" tym rzadziej się kochacie.
Czy istnieją sposoby aby poznać czy kobieta z którą się właśnie
spotykamy jest namiętną kochanką?. A nie tylko pozorantką, która przez
dwa miesiące będzie Nas uwodzić, a później zacznie ją
notorycznie "głowa boleć"?!
Dobre kochanki, lubią siebie. Nie wstydzą się swojego ciała.
Zaakceptowały go takim jakim jest. Najgorsze są kobiety , które cały
czas poprawiają włosy , makijaż , przyglądają się w lusterku. Taka
dziewczyna, nigdy nie będzie namiętna w łóżku. Chyba, że po kilku
głębszych. A przecież nie chcemy mieć dziewczyny alkoholiczki.
Nie ważne jak wygląda, jak się ubiera. Ważne jak się porusza.
Po sposobie jej chodzenia jesteśmy w stanie ocenić czy to kobieta w
rytmie samby, a może sztywna, niepewna siebie dziewczyna, która jest
pełna kompleksów.
Kolejną oznaką złej kochanki, jest fakt czy jest ona na "wiecznej
diecie". Osoby, które chorobliwe dbają o swoją figurę nie mają żadnego
luzu w sobie. Najważniejsze jest mieć odpowiedni dystans. Poczucie
humoru u kobiety jest niezbędne! Ludzie zmysłowi, lubiących swoje
ciało lubią kontakt fizyczny.

2. Data: 2011-02-08 06:49:27

Temat: Re: Im bardziej odlatujesz tym mniej czujesz.
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 04:09, glob pisze:
> [...]
> luzu w sobie. Najważniejsze jest mieć odpowiedni dystans. Poczucie
> humoru u kobiety jest niezbędne! Ludzie zmysłowi, lubiących swoje

Myslisz jak facet napompowany testosteronem, a chcesz opisac i zrozymiec
kobiete?
Za 50% seksualnosci u kobiet odpowiada gospodarka hormonalna.
Im bardziej niestabilna, tym czestsza ochota na spontaniczny seks.
Fizyczne oznaki tego to przetluszczajace sie wlosy, tradzik itp.
Za pozostale 50% gospodarka emocjonalna, ale tu juz o spontonie nie ma
mowy. W zasadzie w twoim zasiegu, na ktory masz wplyw jest tylko te
drugie 50%. Jak potrzymasz partnerke na głodzie emocjonalnym, to potem
bedzie chciala zebys naladowal jej emocjonalne baterie przy okazji
zblizenia.
Z moich obserwacji wynika, ze nawet nie musza i czesto nie maja przy tym
orgazmu, a w stosunku zalezy im wlasnie na poczuciu bliskosci partnera.

3. Data: 2011-02-08 10:15:24

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 07:49, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> Z moich obserwacji wynika, ze nawet nie musza i czesto nie maja przy tym
> orgazmu, a w stosunku zalezy im wlasnie na poczuciu bliskosci partnera.

Dlaczego kobiety uprawiają seks?
http://medycyna24.pl/dlaczego-kobiety-uprawiaja-seks

4. Data: 2011-02-08 10:21:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 07:49, Lebowski pisze:
> Z moich obserwacji wynika, ze nawet nie musza i czesto nie maja przy
> tym orgazmu

Jakie smutne masz te obserwacje.

Ewa

5. Data: 2011-02-08 10:25:41

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 11:15, J-23 pisze:

> Dlaczego kobiety uprawiają seks?
> http://medycyna24.pl/dlaczego-kobiety-uprawiaja-seks

No wiec wlasnie.
O ile w ogole wystepuje u nich fizjologiczna potrzeba seksu, to jest ona
i tak niestala oraz przemijajaca, a juz na pewno nie osiaga takich
rozmiarow przymusu, jak u facetow.

6. Data: 2011-02-08 10:33:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 11:21, medea pisze:

> Jakie smutne masz te obserwacje.
>
> Ewa

No widzisz jak smucisz.
I nawet nie probuj mi tu czegos opowiadac ze swoich obyczajow godowych,
bo i tak juz mi slabo jak tylko cos napiszesz.

7. Data: 2011-02-08 10:45:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seks wiąże się z dążeniem do osiągnięcia większej, choćby
krótkotrwałej doskonałości, co w następstwie z kolei wiąże się
z poczuciem satysfakcji i spełnienia.

W jak dużym stopniu zgadzasz się z tym stwierdzeniem
w skali 1-10?

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

... Dobre kochanki, lubią siebie.

8. Data: 2011-02-08 10:48:24

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 11:25, Lebowski pisze:

> No wiec wlasnie.
> O ile w ogole wystepuje u nich fizjologiczna potrzeba seksu, to jest ona
> i tak niestala oraz przemijajaca, a juz na pewno nie osiaga takich
> rozmiarow przymusu, jak u facetow.

PS mowa oczywiscie o jakims rozsadnym obszarze normatywu, a nie
dewiacji, w ktorym wystepuja jakies wieksze fluktuacje.
Srodowiskowo dosc sporo kobiet uwaza sie za odczuwajacych dosc silny
poped, jednak w lozku po kilku numerach wychodzi, jak to jest rzeczywiscie.
W analogii do faceta, to tak jakbys wracal z knajpy do domu pozna pora.
Cala droge wydaje ci sie, ze jestes w miare trzezwy, jednak jak malzonka
pyta przez domofon - kto tam, to wydobywa sie z ciebie jakis belkot ;)

9. Data: 2011-02-08 10:50:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 11:33, Lebowski pisze:

> No widzisz jak smucisz.

To JA smucę? Naprawdę tak trudno czasami zastanowić się, jak może być
odebrane to, co się samemu pisze?

> bo i tak juz mi slabo jak tylko cos napiszesz.

Za to ty jesteś jak opoka.

Ewa

10. Data: 2011-02-08 10:58:27

Od: "pozytywne wibracje" <p...@m...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z poczuciem satysfakcji i spełnienia.
>
> W jak dużym stopniu zgadzasz się z tym stwierdzeniem

Zamiast "doskonałości" powinno być "przyjemności". Mamy tu nierozwiązany
konflikt między Id a Superego, Id dąży do przyjemności np. do seksu a
Superego do osiągnięcia doskonałości.
Czy "wiąże się z poczuciem satysfakcji i spełnienia", w seksie nie chodzi o
to. Arystoteles zauważył : "Każde stworzenie jest smutne po cielesnym
obcowaniu."
Więc mogę dać najwyżej 3

Chcecie coś przeczytać od a do z zakłamanego?
Człowiek--masa.
podroze ksztalca (GW- link)
Gary Moore
Czesi i polscy nekrofile.