Re: Imię -`@'- Jezus

Data: 2011-01-12 18:46:28
Temat: Re: Imię -`@'- Jezus
Od: "<,,>__" <e...@i...pl>

-`@'-

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> środa, 12 stycznia 2011 18:31. carbon entity 'Chiron' <c...@o...eu>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Wow, jakie zaklęcie wiary! No to ja mam własne:
>
> Sarva buddhaye eka Potala yana dukkha śantim sidhi phala hoh
>
> Które znaczy dokładnie: Nie ma zbawienia poza... Potalą ;)
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

To co napisał Chiron, że tylko w kk jest zbawienie, to się nazywa
szatański grzech pychy, bo to Bóg zbawia ludzi a nie kościół.
-
Ciekawe, co właściwie oznacza słowo "zbawia"... ? :o/
Może to by wyjaśniło sprawę zbawiania...

Łoś.u
"Daj se sam siana..."
moja mama

A może zbawić też sie można samemu ? :o/
No, skoro nakarmić się można samemu,
a Bóg daje ponoć darmo, przynajmniej siano...

Iz 52:3
3. Albowiem tak mówi Pan:
Za darmo zostaliście sprzedani i bez pieniędzy zostaniecie wykupieni.
(BT)

A i Jezus pono mawiał:
Mt 10:8
8. Uzdrawiajcie chorych, wskrzeszajcie umarłych,
oczyszczajcie trędowatych,
wypędzajcie złe duchy!
Darmo otrzymaliście, darmo dawajcie!
(BT)

To, kurcze, może i zbawienie jest darmo, co ? :o/